Приходите на LVMH паднаа, акциите тонат

48

Акциите на најголемата светска луксузна групација LVMH паднаа во средата, откако продажбата во вториот квартал во вторникот не го постигна консензусот на аналитичарите.
Акциите на LVMH последен пат паднаа за 3,96% во 11:30 часот по лондонско време.

Продажбата во Азија, без Јапонија, падна за 14% во вториот квартал во споредба со истиот период минатата година, соопшти LVMH. Продажбата во регионот падна за 6% во првиот квартал од 2024 година.

Во меѓувреме, продажбата во Јапонија скокна за 57% на годишно ниво во трите месеци до крајот на јуни.

Во текот на првата половина од годината, продажбата во Азија без Јапонија падна за 10% во споредба со првите шест месеци од 2023 година, додека продажбата во Јапонија се зголеми за 44%, соопшти LVMH.

Во текот на првата половина од годината, „Европа, Соединетите Американски Држави и Кина беа регионите кои беа најмногу погодени од пониската побарувачка на потрошувачите“ во поделбата на вино и алкохолни пијалоци, забележа LVMH, додавајќи дека пазарната средина во Кина е „неповолна“.

Слабеењето на побарувачката во Кина го оптоварува поширокиот сектор на луксузни стоки веќе неколку четвртини, бидејќи втората по големина економија во светот продолжува да се бори со ефектите од пандемијата „Ковид-19“.