Procter & Gamble, сопственик на Tide, Ariel, Fairy и други водечки брендови за домаќинствата, предупреди дека потрошувачите почнуваат да ги намалуваат трошоците додека расте загриженоста за инфлацијата.
Во разговор со аналитичарите, директорите на P&G рекоа дека потрошувачите почнуваат да го менуваат нивното однесување при купувањето.
На пример, потрошувачите не складираат толку многу како што правеа на почетокот на пандемијата.
Гигантот не е првата компанија која предупреди дека потрошувачите ги намалуваат трошоците.
Walmart и Best Buy минатата недела рекоа дека многу купувачи намалиле со купување на стоки како облека и електроника за да се фокусираат на плаќање за основните работи.
„Зголемените нивоа на инфлација на храната и горивото влијаат на тоа како трошат потрошувачите“, рече извршниот директор на Walmart, Даг Мекмилон, според Си-Ен-Ен.