Ништо не е невозможно ако го скршите калапот – ова беше слоганот на Чунг Ју-јунг, основачот на брендот Hyundai.
Компанијата е основана во 1913 година на скромна фарма во Асан. Чунг беше најстариот од седумте деца и од раѓање беше предодреден да преземе скромна семејна фарма од неговите родители.
Сепак, уште од мали нозе покажа бунтовен и неконформистички карактер и никогаш не се помири да го помине остатокот од животот работејќи на полињата.
По неколку неуспешни обиди да го напушти својот дом, тој успеал да се осамостои по трет пат во 1935 година и отпатувал да ја продаде кравата на својот татко.
Токму тоа му даде можност да се впушти во својата авантура, а инспирацијата ја црпеше од биографијата на американскиот претседател Абрахам Линколн, на кого му се восхитуваше и кој исто така имаше скромно потекло.
Откако работел во различни занаети, тој во 1941 година отворил своја продавница за поправка на автомобили во Сеул, која набрзо ги освоила клиентите со својата брзина и ефикасност.
Веќе во 1947 година, со почетни 20 вработени, бизнисот порасна на 70, а потоа Чунг Ју-јунг направи уште еден чекор и ја создаде групацијата Hyundai, име кое на корејски потекнува од зборот hyun, што значи модерно, и dai, што значи ера или генерација.
Пристапот на постојани иновации и желбата за подобра иднина оттогаш се главната движечка сила на брендот.
Последниот поттик за корејскиот производител дојде во 1967 година со основањето на Hyundai Motor Company и отворањето на фабриката во Улсан, која со текот на времето стана најголема во светот.
Оваа супер фабрика има производствен капацитет од 1,6 милиони возила годишно.
Чувството на братство, кое го придружуваше во текот на целиот живот, сакаше да го пренесе на самото лого на Hyundai, стилизирано H, кое во својот најнов дизајн сугерира и ракување со две лица, пишува Hak revija.