Продажбата на iPhone во Кина падна на почетокот на годината

32

Продажбата на iPhone на APPLE во Кина падна за 30 отсто во првата недела од новата година, десет пати повеќе отколку во целата 2023 година, покажаа податоците на Jefferies, што укажува на построга конкуренција на пазарот на азискиот гигант.

Падот на продажбата на американската технолошка компанија беше главниот двигател на вкупниот двоцифрен пад на испораките на паметни телефони во Кина во првата недела од новата година, се вели во белешката на брокерската куќа.

Брендовите со оперативниот систем Андроид и Хуавеи не забележаа значителни промени во споредба со истиот период минатата година, откри Џефрис.

Пад на продажбата на Apple
Продажбата на Apple потона и покрај агресивното намалување на цените на неколку модели на iPhone на големите кинески платформи за е-трговија, вклучувајќи го и Pinduoduo, каде што iPhone 15 Pro и iPhone 15 Pro Max беа понудени со попуст од 16 проценти во првата недела од новата година.

Падот од 30 проценти претставува значително забрзување во споредба со целата 2023 година, кога продажбата на Apple на третиот по големина пазар на компанијата падна за три проценти, соопшти Џеферис, додавајќи дека тие го пресметале процентот врз основа на сопствените податоци.

Падот од три проценти во 2023 година одговара на намалувањето на пазарниот удел на Apple за 0,4 проценти.