
Францускиот производител на автомобили Renault во четвртокот соопшти дека продажбата се зголемила за 1,3% во 2024 година, со силниот четврти квартал поттикнат од новите лансирања што помогнаа да се надомести слабата побарувачка на почетокот на годината.
Растот на продажбата, сепак, нагло забави во однос на растот од 9% забележан во 2023 година, бидејќи глобалниот автомобилски сектор се соочи со предизвикувачка година со инфлација која влијаеше на апетитот на потрошувачите за нови возила и вишокот на производство во Кина што го преплави пазарот.
Најголемиот европски производител на автомобили Фолксваген во вторникот изјави дека неговата продажба паднала за 2,3 отсто минатата година, бидејќи се бореше да ги намали трошоците дома и се бореше со ценовна војна во Кина, нејзиниот најголем пазар.
Renault, кој продава главно во Европа, соопшти дека продал 2,26 милиони возила, со растечки удел на хибриди и електрични возила кои му помогнале да ја зголеми продажбата за 6,1% во четвртиот квартал.
Севкупно, 9% од европските продажби на групацијата беа електрични возила, што се зголеми на 12% во четвртиот квартал.
За марката Renault, која сочинува повеќе од две третини од групната продажба, електричните возила учествуваа со 16% од европскиот волумен во четвртиот квартал, изјави за новинарите Фабрис Камболив, извршен директор на брендот Renault.
Речиси 20% од продажбата на Renault оваа година ќе мора да бидат електрични возила за да се исполнат тешките европски цели за емисиите на јаглерод.
Компанијата ги објави своите финансиски резултати за 2024 година на 20 февруари.