Глобалната испорака на паметни телефони падна за 9% на годишно ниво во вториот квартал. Како причини се наведуваат економските тешкотии и регионалната несигурност. Ова го покажуваат прелиминарните податоци на истражувачката компанија Canalys.
Сепак, Apple ужива значителен интерес за својот iPhone 13, покажуваат податоците. Испораките на тој модел помогнаа да се зголеми уделот на Apple на 17 отсто, од 14 отсто во вториот квартал од 2021 година. Тоа ја рангираше компанијата на второто место во целина за периодот април-јуни.
Samsung го зазеде првото место со 21% удел во споредба со 18% една година порано. Ова во голема мера се должи на испораките на паметни телефони од средната А класа.
Кинеските производители Xiaomi, Oppo и Vivo претрпеа двоцифрен пад на испораките, со акции од 14%, 10% и 9% соодветно (во споредба со 17%, 11% и 10% во Q2 2021).
„Економските тешкотии, слабата побарувачка и залихите“ ги натераа добавувачите да ги преиспитаат своите стратегии за остатокот од 2022 година, рече аналитичарот Рунар Бјорховде. Според него, сега производителите може да се фокусираат на „корекција“ при лансирањето на нивните нови модели, „бидејќи потрошувачите кои се свесни за буџетот се префрлаат на уреди од пониска класа“.
Аналитичарот Тоби Жу забележува дека расположливиот доход на потрошувачите е под влијание „од нагло растечката инфлација оваа година“. Сепак, тој очекува добавувачите да избрзаат со промоции и специјални понуди за да ја „забрзаат продажбата“ пред лансирањето на новите производи за празничниот период на крајот на годината.
Canalys проценува дека испораките на паметни телефони во Q2 2022 година ќе бидат 316 милиони единици врз основа на податоците за продажбата.