Профитот на BMW се зголеми и покрај падот на испораките

76

Во третиот квартал од 2022 година, германскиот производител на премиум автомобили БМВ објави пораст на профитот и продажбата и покрај слабите маржи и благиот пад на испораките на автомобили, според резултатите објавени во четвртокот.
Гледајќи напред, компанијата ја задржа својата фискална прогноза за 2022 година за значително поголема заработка и малку помала продажба со слаби испораки.

Во Германија, акциите на BMW загубија околу 4% во утринското тргување.

Главниот финансиски директор на BMW, Николас Питер, рече: „Како глобален премиум производител, сега повеќе од кога било имаме корист од нашето урамнотежено позиционирање во трите главни региони во светот: Европа, Америка и Азија“.

„Генерално, очекуваме позитивниот моментум за нашата компанија да продолжи во 2023 година. Нашите атрактивни производи и зголемената побарувачка за е-мобилност не прават оптимисти за иднината“, рече тој.

За целата 2022 година, компанијата сè уште очекува заработката на Групацијата пред оданочување да биде значително повисока, поради целосната консолидација на кинеското заедничко вложување BMW Brilliance Automotive Ltd. или BBA.

BMW сè уште цели кон нешто помала вкупна продажба од минатата година, иако продажбата на целосно електрични возила треба да се удвои.

Компанијата предвидува и благ пад на пратките во однос на претходната година.