Профитот на BMW тоне поради послабата продажба во Кина

27

Германскиот автомобилски гигант БМВ се соочи со големи предизвици во третиот квартал поради пониската продажба, особено во Кина и бројните повлекувања.
Приходите од продажба се намалени за речиси 16 отсто на годишно ниво, на 32,4 милијарди евра, додека добивката е намалена за 84 отсто, на 476 милиони евра, објави денеска компанијата.

Бизнисот меѓу јули и септември, како што пренесува француската новинска агенција АФП, негативно ги изненади аналитичарите, кои очекуваа пад на клучните деловни показатели, но не толку. Сè послабите резултати на германскиот производител на премиум возила се уште еден показател за кризата во европскиот автомобилски сектор.

Компанијата, која е позната и по марките Rolls-Royce и Mini, испорача 13 отсто помалку автомобили во третиот квартал од претходната година, при што испораките до дилерите паднаа за дури 30 отсто на клучниот кинески пазар.

Како што истакнуваат од компанијата, предизвиците биле навистина големи, а најголем е слабата побарувачка во Кина. Дополнителни проблеми беа претставени со 1,5 милиони повлекувања на возила поради дефект на системот за сопирање.

Извршниот директор на BMW, Оливер Зипсе, останува оптимист и покрај лошите квартални резултати. „Во последниот квартал од оваа година се враќаме на повисоки приходи и ја следиме поставената цел за цела година“, нагласи тој.