Додека навидум секоја апликација за социјални медиуми го копира TikTok, TikTok сега се чини дека го копира бизнис моделот на Amazon.
Имено, се чини дека TikTok бара да создаде нова логистичка и магацинска мрежа во Соединетите држави за да ги поддржи нејзините напори за е-трговија, според неколку работни места неодамна објавени на неговата веб-страница за регрутирање и страницата LinkedIn.
CNN известува дека, како и другите социјални мрежи, TikTok се проширил во е-трговија за да додаде нови канали за приходи.
TikTok моментално нуди опција за купување наречена TikTok Shop на одредени пазари, вклучувајќи ги Обединетото Кралство и Индонезија, што им овозможува на креаторите и трговците да продаваат производи преку платформата. Исто така, соработуваше со Shopify за да овозможи купување на платформата.
Но, со најновите огласи за работа, првпат пријавени од Axios, се чини дека TikTok сака да оди уште подалеку. Наместо едноставно да служи како платформа за пристап до клиентите, TikTok можеби ќе сака да обезбеди логистичка поддршка за да изгради, како што го нарекува, „целосно ново и подобро искуство во е-трговија“.
Портпаролот на TikTok одби да елаборира за најновите планови. Во изјава за Си-Ен-Ен, тој рече дека компанијата е „фокусирана на обезбедување вредно искуство за купување во земјите каде што TikTok Shop моментално се нуди низ Југоисточна Азија и ОК, што вклучува обезбедување на трговците со низа производи и опции за испорака“.