
500 метри под ридот за личен комфор
Волфганг Порше, кој го предводи надзорниот одбор на истоимениот производител на автомобили, би сакал да го олесни пристапот до неговата вила на ридот Капузинерберг над Салцбург, но локалните жители се противат на тој план.
Плановите за изградба на приватен тунел кој би водел до вилата на првиот човек на надзорниот одбор на автомобилскиот концерн Порше креваат прашина во Салцбург. Со тунел долг 500 метри под ридот Капузинерберг, 81-годишниот Волфганг Порше би сакал да му олесни да стигне до својот имот до кој моментално се стигнува по тесен пат. Во градот се одржаа протести против одобрението за градба, пренесува СТА.
Градежно земјиште во сопственост на градот
Од 2020 година, Порше поседува вила на еден од ридовите над градот, каде што пред околу еден век живеел познатиот австриски писател Стефан Цвајг. Во моментов, тесна и стрмна патека води до вилата на ридот, по која понекогаш е тешко да се поминува, особено во зима. За да го олесни пристапот, Порше замислил изградба на приватен тунел, со подземна гаража за десетина возила.
Земјиштето на кое ќе се гради тунелот е во сопственост на градот. Порше плати еднократна такса од 40.000 евра за службеноста што ја договори со тогашниот градоначалник во април минатата година. Откако почнаа да се шират критики дека сумата е прениска во однос на имотот на сопственикот, новиот градоначалник нареди вештачење во кое се пресметала уште помала сума.
За да почне да се гради, сепак потребна е промена на зонирањето на земјиштето, за што градскиот совет ќе одлучува во мај.
„Нашиот град не е градилиште за супер богатите“
Проектот крена голема прашина во градот. Најодлучните противници се собраа на настан кој траеше неколку дена во форма на јавен протест и организираа дискусии.
Тие со летоци го изразија своето противење на изградбата на тунелот и се залагаа за транспарентна урбанистичка политика и заштита на јавниот простор и природата за сите.
„Нашиот град не е градилиште за супер богатите. Капузинерберг треба да остане без автомобили“, повика толпата, пренесува австриската новинска агенција АПА.
Меѓу критичарите се и зелените во Градскиот совет, кои се прашуваат дали навистина е во интерес на градот некому да му даде трајна службеност за изградба на тунел со гаража, кога никој друг не може да го користи, пишува СТА, а пренесува Форбс Словенија.