
Од среда, 12 ноември, патниците на „Рајанер“ ќе треба да ја имаат својата карта за влез во дигитален формат во нивната апликација myRyanair.
Овој потег предизвика загриженост кај постарите патници кои можеби не поседуваат или не се чувствуваат удобно да користат паметен телефон. Патниците исто така се прашуваат што да прават ако батеријата на нивниот мобилен телефон се испразни, ако некој го украде или ако ја изгубат интернет-врската.
Авиокомпанијата истакна дека го направила овој потег бидејќи речиси 80 проценти од нејзините патници веќе користат дигитални карти за влез во авион. Тие додаваат дека го следат примерот на други клучни индустрии како што е музиката, која успешно се префрли на исклучиво дигитални билети, објавува „Еуроњуз“.
„Преминот на „Рајанер“ кон 100% дигитални карти за влез во авион ќе значи побрзо, попаметно и поеколошки патување за нашите патници“, додаде Дара Брејди, главен директор за маркетинг на „Рајанер“.
Преку апликацијата, патниците можат да нарачуваат храна и пијалоци, да добиваат ажурирања за статусот во реално време за влезовите, заминувањата и доцнењата и да зачувуваат патни документи на едно место.
Постојат различни сценарија каде што патникот можеби нема да може да пристапи до својата дигитална карта за влез во авион преку апликацијата „Рајанер“, како на пример ако нема паметен телефон или има празна батерија.
Во овој случај, „Рајанер“ потврди дека патниците можат да побараат хартиена карта за влез во авион на шалтерите за пријавување на аеродромите, која ќе биде издадена бесплатно, под услов патникот веќе да се пријавил онлајн.
Ова е случај и со летовите од Мароко, каде што владата бара патниците да имаат хартиени карти за влез во авион.











