Реклама на Супербол била толку популарна, што ја урнало апликацијата

Рекламата на Coinbase траеше 60 секунди за време на Супербол и привлече толку големо внимание што апликацијата што ја рекламира падна.

Целата реклама се состоеше речиси целосно од колоритен скокачки QR-код. Рекламата беше инспирирана од слична снимка која вклучуваше лого на DVD.

Кога гледачите ќе го скенираат QR-кодот, тие ќе завршат на промотивната веб-страница на Coinbase каде што се спроведува промотивна кампања како дел од која новите корисници можат да добијат бесплатни биткоини во вредност од 15 долари.

Исто така, нуди учество во наградна игра во која може да се освојат 3 милиони долари.

Понудата е временски ограничена, а новите корисници имаат рок до 15 февруари да добијат 15 долари во биткоини. Сепак, The Verge пишува дека имало толкава „навала“ за време и по рекламата што апликацијата на Coinbase паднала.

„Ова беше попопуларно отколку што очекувавме. Дајте ни малку време, но не грижете се. Ќе ви испратиме е-пошта кога ќе ги вратиме работите во нормала“, се појавуваше порака на екранот на апликацијата.