Рекордна добивка: LVMH ја зголемува дивидендата

33

Најголемата светска луксузна групација LVMH ја зголеми годишната дивиденда за 20 отсто, откако постигна рекордна продажба и профит втора година по ред благодарение на водечките брендови Луј Витон и Диор.

Сопственикот на компанијата, Бернард Арно, во изјавата рече дека LVMH „влегува во оваа година со самодоверба“ и покрај неизвесностите што ја оптоваруваат глобалната економија и додаде дека верува дека LVMH може да продолжи да расте како што направи во 2022 година.

Дали тоа предвидување ќе се покаже точно ќе зависи од тоа колку брзо Кина, вториот по големина пазар на луксуз по САД, ќе закрепне од скокот на инфекциите со Ковид-19 што започна во декември кога владата ги укина своите рестриктивни политики.

Оттогаш, луксузните брендови мораа привремено да ги затворат продавниците и магацините поради болните работници, што го погоди сопственикот на LVMH, Burberry и Cartier, Richemont во четвртиот квартал.

Откако ќе стивне кризата со Ковид-19, аналитичарите очекуваат кинеските потрошувачи да продолжат да купуваат луксузни стоки. LVMH во четвртокот соопшти дека видел знаци на подобрување во Кина овој месец.

Финансискиот директор на LVMH, Жан-Жак Гион, рече дека економската перспектива е тешко да се предвиди, но долгорочната стратегија на групацијата остана иста. „Работиме на пожелноста на нашите брендови за да можат да издржат падови и научивме да бидеме флексибилни во криза ако тоа се случи“, рече тој.

„Силните резултати од минатата година, и покрај војната во Украина и предизвиците во Кина, ја демонстрираат издржливоста на луксузните потрошувачи и силата на нашите брендови.

Сепак, аналитичарите предвидуваат забавување на побарувачката за луксуз по две години силен раст во кој богатите американски и кинески потрошувачи ја доведоа продажбата до нови височини. Во услови на зголемена инфлација и ризик од рецесија во САД и Европа, UBS проценува дека продажбата на луксузни стоки ќе се зголеми за 9 отсто оваа година.