Renault 5 Diamant е уникатна ЕВ преработка на култниот автомобил

34

Renault 5 оваа година слави 50-годишнина, а француската компанија се здружи со дизајнерот Пјер Гоналон за проект за електромод базиран на класичното супермини

Претставен во 1972 година, Renault 5 стана еден од најпопуларните автомобили досега, бидејќи повеќе од пет милиони единици од првата генерација беа продадени до 1984 година кога пристигна втората генерација. За да ја одбележи 50-годишнината на малиот хечбек, компанијата се здружи со францускиот дизајнер Пјер Гоналон за уникатен рестомод проект, наречен Diamant. Renault 5 Diamant доаѓа со низа уникатни стилски допири на екстериерот и во ентериерот и ќе остане еднократен, уникатен проект кој треба да се најде на аукција оваа есен.

Моделот се заснова на првата генерација на Renault 5 што беше претставена во 1972 година, задржувајќи ја целокупната силуета и повеќето панели на каросеријата. Сепак, голем дел од деловите се редизајнирани, за да се добие овој уникатен изглед.

Предните и задните светла сега се испакнати од каросеријата како „скапоцени камења“, браниците имаат поедноставен дизајн, решетката е покриена, рачките на вратите се заменети со златни сфери, а ретровизорите се ретро-стилизирани со тркалезен облик. Тркалата се добиени од верзијата Alpine, додека уникатните надворешни спецификации се состојат од розова боја со три слоја со златни пигменти и мат лак, во комбинација со златни/беж акценти на долниот дел од автомобилот. Кровот од ткаенина што може да се повлече и специјалната ознака ја комплетираат конверзијата, при што концептот изгледа како автомобил играчка.

Пјер Гоналон е француски дизајнер и уметник, признат меѓу 100-те најдобри креатори на Architectural Digest. Неговата цел со Renault 5 Diamant беше да ги „спои автомобилските кодови со оние за внатрешна декорација“ земајќи инспирација од декоративната уметност и убавиот накит. Така, внатрешноста на R5 ги доби најблескавите модификации.

Необичен ентериер и погон во согласност со трендовите

Врвот е неконвенционалниот волан направен од мермер на карбон. Скратените златни сфери кои се месингани и позлатени со бледо злато ги заменуваат рачките на вратите, контролите на прозорците и рачката на менувачот, при што истиот седи на централниот тунел покриен со мермер. Контролната табла е исто така целосно редизајнирана со три тркалезни, но целосно дигитални копчиња, стилски златен модел на отворите за климатизација и основа за паметен телефон во средината. Конечно, R5 доби патосници од мохер волна, ткаенина од коњски влакна на контролната табла и специјален тапацир од ткаенина за седиштата.

Преобразувањето не би било комплетно без модернизиран погонски агрегат. Така, R5 го отфрла стариот мотор со внатрешно согорување за електричен мотор кој е поставен под хаубата. Renault не ги откри спецификациите на електромоторот, ниту поставеноста на батерискиот пакет, но на такво лесно возило не би требало да му треба толку голем капацитет на батеријата за да испорача респектабилен опсег на ЕВ.

Renault 5 Diamant ќе се најде на аукција наесен, а целиот приход ќе биде дониран на Give Me 5, нов „проект за општествена одговорност посветен на младите генерации преку спорт и музика“. Покрај еднократното возило, Renault и Пјер Гоналон ќе развијат колекција на NFT кои ќе бидат претставени во септември.

Преземено од Avtoplus.mk