Новата компанија на Renault и Volvo, Flexis, ќе може да произведува различни наменски комерцијални возила за светот
Пазарот на електрични комбиња во Европа се предвидува да се шири за 40 проценти годишно до 2030 година. За да ја искористат оваа можност, Renault и Volvo Group, шведскиот производител на камиони (различен од производителот на автомобили во сопственост на Geely со истото име), ги здружија силите со француската товарната компанија CMA CGM Group за да ja основаат Flexis, за која велат дека „целосно ќе ја трансформира“ индустријата за комбиња.
Новата компанија ќе започне со склопување возила во фабриката на Renault во Сандувил, во Франција. Комбињата ќе бидат многу модуларни и ќе се базираат на целосно електрична „скејтборд“ платформа.
Тоа ќе му овозможи на Flexis да произведува наменски комбиња кои помагаат да се подобри ефикасноста на компаниите за испорака. Извршниот директор на Renault, Лука Де Мео, изјави за Autocar дека тоа е голема работа во просторот на комерцијалните возила, бидејќи на секои 30 секунди што една логистичка фирма може да ги заштеди при испораките ја подобрува профитабилноста за 1 процент.
За да се намали времето за испорака, комбињата ќе имаат пониски влезни точки, за полесно и побрзо влегување и излегување од нив. Ќе има и премин до товарниот простор, така што возачите не мора да го одат пешки целото возило за да влезат во задниот дел.
Flexis e како Tesla за комерцијални возила
Дополнително, софтверската платформа Flexis, која вклучува можности за учење во врска со рутите на логистичките компании и ги зема предвид факторите како што се паузите за наплата, ќе го поедностави процесот на вклучување на новите возачи. Ова е особено значајно имајќи предвид дека, според извршниот директор на Flexis, Филип Диври, возачите во индустријата имаат тенденција да ги менуваат работните места на секои 12 до 18 месеци. Рационализирањето на нивниот процес на обука ја зголемува нивната ефикасност побрзо.
Навистина, Де Мео е ентузијаст за Flexis и го замислува како повеќе од обична компанија за комби. „Ова е слично на Tesla на комерцијални возила“, објасни тој, изразувајќи го своето уверување дека компанијата ќе ја револуционизира перцепцијата за комбињата ширум светот.
И тој мисли на целиот свет, бидејќи платформата за скејтборд и телата „слични на Lego“ што можат да се стават на врвот му даваат на Flexis „фантастична можност да се изгради на глобално ниво“, според Диври. Тој е насочен кон пазари како Бразил и Северна Америка, покрај Европа.
За да стигнат таму, Renault и Volvo, кои поседуваат по 45 отсто од акциите во Flexis, ќе инвестираат 300 милиони евра во следните три години. Иако преостанатите 10 проценти од компанијата моментално се во сопственост на CMA CGM Group, Де Мео рече дека компанијата бара дополнителни нови партнери.
Преземено од Avtoplus.mk