Сен Лоран и Баленсијага добија нови извршни директори

23

Керинг именуваше нови извршни директори на своите брендови Сен Лоран и Баленсијага, што е најновото назначување кај сопственикот Гучи додека индустријата за луксузни стоки минува низ турбулентни времиња.
Францускиот гигант соопшти дека Седрик Шарбит, моментално шеф на Баленсијага, ќе го преземе кормилото на Сен Лоран од Франческа Белетини од 2 јануари. Џанфранко Џанаангели, моментално главен комерцијален директор на Сен Лоран, наместо тоа ќе го замени Шарбит како извршен директор на Баленсијага.

Шарбит и Џанаангели, двајца ветерани од секторот на луксузни стоки, ќе му одговараат на Белетини, која по транзицијата ќе се фокусира на нејзината улога како заменик извршен директор на Керинг задолжена за развој на брендот.

Најавата доаѓа еден месец откако Керинг го назначи Стефано Кантино за главен извршен директор на Гучи во обид да му вдахне нов живот на нејзиниот водечки бренд додека индустријата се бори со забавувањето на глобалната продажба.

Керинг минатиот месец рече дека нејзината оперативна добивка ќе се преполови оваа година, откако продажбата не ги исполни очекувањата на аналитичарите во третиот квартал, бидејќи падот на побарувачката во Азиско-пацифичкиот регион влијаеше врз Гучи.

Кина долго време беше профитабилен пазар за луксузни брендови, но економските проблеми на земјата ги намалија трошоците на потрошувачите, нанесувајќи им штета на продажбата на Керинг и другите ривали. И покрај неодамнешните напори на Пекинг да ја раздвижи нестабилната економија, аналитичарите велат дека сè уште е рано да се процени потенцијалното влијание врз однесувањето на потрошувачите.