Шефот емотивец ужива поголем авторитет

141

Емоциите што ги покажуваа шефовите порано беа знак на слабост, но истражувањата сугерираат дека лидерите кои се способни да покажат автентични чувства и ранливост, имаат поголем авторитет, бидејќи се способни да ги искористат предностите од најдобрите квалитети на работниците, според истражувањето на глобална организација Kаталист.

Истражувањето спроведено меѓу 12.000 вработени во светот, покажува дека луѓето се повеќе подготвени да вложат дополнителен напор на работа кога нивниот менаџер е отворен и покажува слабости, пишува Јутарњи лист.

“Лидерите кои покажуваат ранливост и емпатија се посилни, а не послаби. Нивните тимови обично се чувствуваат психолошки посигурни и се изразуваат послободно, без страв дека ќе направат грешка“, пишува Алисон Цимерман, извршен директор на Каталист за Европа, Блискиот Исток и Африка.

Додава дека овие вработени обично се покреативни, посветени и подготвени да одат “понатаму и подалеку“. Сепак, само 39% од испитаниците велат дека нивниот шеф “често или секогаш покажува отвореност“, а само 24% од нив забележуваат ранливост.

Бројките се сметаат за разочарувачки, со оглед на важноста на емоциите за работните резултати, со заклучок дека организациите треба да ги поттикнат менаџерите да се чувствуваат способни да покажат отвореност и ранливост, да можат да зборуваат и да покажуваат емоции, од среќа до разочарување и вознемиреност.

Инклузивното лидерство помага да се создаде култура во која луѓето можат целосно да се посветат на работата. Кога работниците се чувствуваат психолошки безбедни, вели Цимерман, тие чувствуваат дека можат да се изразат и да прават грешки без казна.

“Треба да се чувствуваме удобно кога се среќаваме со нашите колеги, истовремено почитувајќи ги границите на приватност“, вели Цимерман.

Да се ​​биде добар слушател, од друга страна, бара емпатија, лидерска вештина корисна за поврзување со вработените. Сето ова дојде до израз уште повеќе за време на пандемијата, кога сите минуваат низ големи промени и нарушувања, а вработените очекуваат повеќе од своите работодавачи од кога било досега.

Фото: Pixabay