Шефот на AirBnB не е задоволен од растот на бизнисот, бара сместувачите да ги намалат цените

70

Многу стартапи прават грешка што растат пребрзо без прво да ги постават темелите – и покрај неговиот успех, Airbnb не се разликува.

„Нашиот систем беше дизајниран за многу помала компанија од онаа во која прерасна“, неодамна призна извршниот директор Брајан Чески, кој ја основаше платформата за изнајмување станови во 2008 година.

Навистина, однадвор, гигантот за изнајмување се чини дека напредува: тој штотуку се врати на врвните деловни нивоа, од 80% бизнис во осум недели од пандемијата во 2020 година.

Сепак, компанијата е зафатена од сè почести поплаки од нејзините корисници – и домаќините и туристите.

Суштината на проблемот е што гостите се чувствуваат како да можат да добијат подобро (и поевтино) искуство во хотел отколку во нечија резервна соба, но домаќините, се разбира, сакаат да заработат повеќе пари.

Покрај тоа, и покрај фактот што компанијата беше основана од дизајнери, таа не успеа баш во својата идеја.

„Мораме да ја средиме нашата куќа“, рече Чески во неодамнешното интервју за Блумберг. „Мораме да се погрижиме рекламите да бидат одлични, да обезбедиме одлична услуга за клиентите и дека сме достапни. И му кажав на нашиот тим дека штом ќе ја поправиме таа основа, можеме да се вратиме на создавање нови и возбудливи работи“.

Но, ремоделирањето на имотите во големи размери на Airbnb не е лесен подвиг. „Колку сте поголеми, толку повеќе напор е потребен за да се зголеми квалитетот“, додаде тој. „И тоа е она на што навистина се фокусиравме.

Со преку 50 мали ажурирања на Airbnb во мај оваа година, проследени со уште пет нови и дополнителни надградби кои се очекуваат во ноември, Чески ја опиша 2024 година како „година на усовршување на нашата основна услуга“.

Со анализа на десетици милиони поплаки за услуги на клиентите и околу 15.000 објави на социјалните мрежи, Airbnb успеа да создаде „хит листа“ на подобрувања што треба да се направат во Airbnb, вклучително и потранспарентни цени.

На пример, традиционално Airbnb додава такси за чистење и даноци на цената кога ќе стигнете до последниот екран за резервација. Ова значеше дека домаќините би можеле да го наведат својот имот по навистина конкурентна цена за да ги привлечат гостите – и да кријат високи трошоци за чистење до последен момент.

Сега цената на просторот за изнајмување на картата ќе ги вклучува сите такси.

Понатаму, новиот систем за проверка на огласи на Airbnb може да идентификува и отстрани лажни огласи, а неговата функционалност за пребарување е подобрена со нови филтри за големи кревети и домови погодни за домашни миленици.

Иако Чески призна дека многу од овие подобрувања всушност биле поправки на длабоки пукнатини во основите на Airbnb, тој е оптимист дека трансформацијата сепак треба да одговори на некои од постоечките проблеми на компанијата.

„Се надевам дека до следната сезона на патувања тоа ќе биде материјално подобра услуга“, рече тој, гледајќи напред кон следното лето. „И тогаш ќе почнете да гледате многу нови работи од Airbnb“.

Совети на Чески за домаќините
Додека голем дел од ремонтот на Airbnb е фокусиран на корисничката страна, Чески имаше неколку мудри зборови за домаќините кои сакаат да заработат повеќе пари: намалете ги цените.

„Многу луѓе се запознаени со нашата услуга од гледна точка на цените“, рече тој. „Колку Airbnb се попристапни, толку повеќе резервации добиваме.

„Сакаме цените да се намалат и да бидат поконкурентни со хотелите – тоа е навистина важно“, рече Чески, додавајќи дека ги охрабрува домаќините да ја разгледаат моменталната цена на хотелите во нивната област „за да добијат чувство за тоа што патуваат патниците. други платформи.”

„Кога нашите домаќини нудат подобри зделки, тие обично заработуваат повеќе пари“, додаде тој.