Шефот на BMW: Квалитетот и доверливоста не ставаат пред Tesla

39

Извршниот директор на BMW, Оливер Зипсе, по втор пат оваа година јавно го коментираше американскиот производител на електрични автомобили Tesla Inc. Тој ги посочи квалитетот и доверливоста како фактори кои според него го разликуваат германскиот концерн од компанијата предводена од милијардерот Илон Маск, пишува Automotive News Europe.

Во февруари, кога Зипсе првпат ја критикуваше Tesla, тој ја доведе во прашање способноста на американскиот конкурент да ја задржи својата круна како водечки производител на електрични возила на глобално ниво. Оттогаш, побарувачката за модели на Tesla продолжи да расте, а во септември Model 3 беше на врвот на продажбата на нови автомобили во Европа.

„Она што се разликуваме е нашиот стандард за квалитет и доверливост“, рече Зипсе на конференцијата организирана од германскиот дневен весник Handelsblatt. „Имаме различни аспирации за задоволство на клиентите“, додаде тој.

BMW во последните недели претстави два целосно електрични автомобили – седанот i4 и теренецот iX, при што продажбата на plug-in хибридните и електричните автомобили на компанијата речиси двојно се зголеми на повеќе од 230.000 единици во првите девет месеци од годината. И покрај добрите резултати, BMW сепак заостанува далеку зад Tesla, која успеа да продаде 241.300 целосно електрични возила само во третиот квартал.

„Tesla не припаѓа целосно во премиум сегментот“, посочува Зипсе, додавајќи: „Тие растат многу брзо преку намалување на цените“.

Локалниот конкурент Volkswagen Group исто така се обидува да го намали јазот со Tesla преку план за двојно зголемување на продажбата на електрични возила оваа година и додавање на 50 електрични модели до 2030 година.

И покрај зголемените обврски и напори на традиционалните концерни, ниту еден од нив сè уште не може да се приближи до продажбата на Tesla.

Во октомври, нарачката за изнајмување на 100.000 електрични возила на Tesla од Hertz Global Holdings ја зголеми пазарната вредност на групата на повеќе од 1 трилион долари. долари за прв пат во нивната историја. Потоа следеа сигнали од  Маск дека може да продаде дел од своите акции во Tesla, што доведе до поевтини акции и бришење на повеќе од 200 милијарди долари од пазарното вреднување на компанијата.

Во средата, стартапот за електрични автомобили Rivian Automotive собра околу 11,9 милијарди долари во најголемата иницијална јавна понуда (ИПО) од почетокот на годината во Соединетите држави, што ја зголеми загриженоста на инвеститорите за нестабилноста на акциите на производителите на електрични возила.