Шефот на Инстаграм ќе биде испрашуван во Конгресот за штетноста на содржината врз младите

18

Извршниот директор на Инстаграм, Адам Мосери се очекува да сведочи за прв пат пред Конгресот на САД на 6 декември, потврди за Си-Ен-Би-Си портпаролот на сенаторот Ричард Блументал.

„По скандалозните извештаи за негативното влијание на Инстаграм, сакаме да слушнеме директно од менаџментот на компанијата зошто користи моќни алгоритми кои таргетираат лоша содржина кон децата, предизвикувајќи ги да се најдат на „темни места“ и што ќе направи за да ја направи својата платформа „побезбедна“, рече Блументал, претседател на Поткомитетот за заштита на потрошувачите во Сенатот.

„Го ценам фактот што г-дин Мосери доаѓа во поткомитетот на доброволна основа и се надевам дека ќе поддржи конкретни законодавни реформи и одлуки, особено во областа на неговите исклучително моќни алгоритми.

Веста, која прв ја објави „Њујорк Тајмс“, беше објавена откако Инстаграм наиде на остри критики откако поранешна вработена во Фејсбук, Френсис Хоган им откри на Сенатот, Комисијата за хартии од вредност и медиумите илјадници страници на внатрешните документи на компанијата мајка Фејсбук (неодамна ребрендирана во Мета).

Меѓу откритијата од документите е дека Инстаграм спровеле студија за тоа како платформата влијае на менталното здравје на младите корисници и откри негативни ефекти врз дел од нејзината корисничка база. На пример, истражувањето покажа дека околу една третина од испитаниците тинејџери рекле дека кога се чувствуваат лошо за своето тело, Инстаграм ги прави да се чувствуваат уште полошо. Исто така, покажува дека меѓу тинејџерите кои пријавиле самоубиствени мисли, 13% од британските и 6% од американските корисници се свртуваат кон Инстаграм.

Сепак, компанијата го минимизира сопственото истражување и тврди дека мал број на испитаници не може да се поистоветат со вкупната база на потрошувачи. Но, многу официјални лица велат дека истражувањето не е доволно за да му покаже на Инстаграм дека може да стори повеќе за да се бори против негативното влијание на неговата платформа врз младите. Властите ја притискаат компанијата да се откаже од плановите за создавање специјална апликација за деца. Инстаграм на крајот одлучи да го паузира проектот.

Извршниот директор на Мета, Марк Цукерберг потоа беше испрашуван неколку пати од Конгресот за теми како конкуренција, умереност на содржината и приватност.