Шест категории производи кои сега се поевтини од пред пандемијата

69

Откако светот беше погоден од пандемијата на корона вирусот, пазарот не е целосно стабилизиран, нема земја во светот која успеала да се спаси од инфлација и раст на цените. Само во САД во текот на 2022 година инфлацијата достигна девет проценти, па иако и во Америка и во другите земји во светот оттогаш е намалена – во САД моментално е на три проценти – цените сè уште се за некои 20 проценти повисоки од пред пандемијата.

Според најновиот Индекс на потрошувачки цени објавен од Заводот за статистика на САД, како што пишува CNBC, сепак има неколку малопродажни категории каде цените на производите се пониски од порано, пред пандемијата.

Бирото ги спореди цените од јуни 2024 година до јуни 2019 година и откри дека електрониката сега е поевтина од порано, вклучувајќи телефонски хардвер, телевизори, аудио опрема, компјутери, одредени садови за готвење, играчки, игри.

Сите делови на телефонот освен софтверот сега се поевтини за 51,4 отсто, телевизорите за 31,8 отсто, аудио опремата за 9,1 отсто, а компјутерите за 7,3 отсто. Некои јадења сега се поевтини од пред пет години за 7,2 отсто, додека цените на играчките, игрите и детските играчки за дворот сега чинат 4,3 отсто помалку од 2019 година.

Дури и кога годишната инфлација го достигна својот врв, цените на електрониката постојано паѓаа, според CNBC, додавајќи дека анализата покажала дека цените на паметните телефони паѓаат и дека потрошувачите всушност добиваат подобри, пософистицирани производи за иста цена.

Зошто телевизорите се евтини?
Цените на телевизорите продолжуваат да паѓаат бидејќи производителите ги намалуваат цените за да останат конкурентни и да го привлечат вниманието на потрошувачите.

„Чисто од производствен аспект, благодарение на новата технологија, трошоците за производство се намалуваат, а во исто време нема намалување на квалитетот“, изјави Ендрју Чичила, директор во AlixPartners.

Технологијата стана доста универзална и тешко е да се натпреварува на пазарот, а тоа особено важи за паметните телевизори.

Производителите на телевизори, на пример, се пресметани да ги намалат цените бидејќи тоа е начин да се влезе во домот на потрошувачот. Откако ова ќе се направи, тогаш има голем број други работи што може дополнително да се наплатат.

Откако ќе го поврзете телевизорот на Интернет и ќе ги искористите сите можности што ги има паметниот телевизор – производителите на различни апликации и гаџети можат да научат многу за вашите навики. Затоа, знаат што, кому и во кое време можат да понудат. И, се разбира, како да заработите пари.