Škoda ја со засилено темпо ја забрзува електрификацијата откако компанијата најави шест нови електрични возила кои ќе пристигнат до крајот на 2026 година.
Производителот на автомобили вели дека можеме да очекуваме „целосна палета на целосно електрични модели“ наречени Small, Compact, Combi и Space. Ним ќе им се придружат фејслифтираните верзии на Enyaq и Enyaq Coupe.
Škoda задржа голем број од деталите во тајност, но Compact ќе пристигне во 2024 година како компактен кросовер наречен Elroq. Тој е наведен како електричен наследник на Karoq и ќе биде долг околу 4,5 метри. Ветува дека ќе биде „идеален семеен автомобил“ со „пространа, исклучително практична внатрешност“.
Small ќе пристигне во 2025 година и ќе биде субкомпактен автомобил со „SUV стил“. Моделот ќе биде долг приближно 4,1 метар и ќе чини околу 25.000 евра. Веројатно ќе претставува верзија на Škoda на Volkswagen ID.2all и моделот ќе се произведува во Шпанија.
Освежените Enyaq и Enyaq Coupe ќе бидат претставени во 2025 година. Тие ќе имаат корист од „сеопфатното ажурирање“ кое вклучува нов модерен цврст дизајн. Škoda не кажа многу повеќе за возилата, но рендерите сугерираат дека тие ќе имаат поагресивна предна маска на која нема традиционална решетка.
Combi ќе пристигне во 2026 година како „простран“ електричен караван. Ќе биде долг приближно 4,7 метри и ќе игра „клучна улога“ бидејќи ќе ги пренесе „јаките страни на оваа особено популарна и успешнa каросерија на Škoda во електричната ера“. Производителот на автомобили додаде дека караванот ќе биде идеален за семејства и бизниси.
Шестиот и последен ЕВ е познат како Space и ќе биде кросовер со седум седишта кој црпи инспирација од минатогодишниот концепт Vision 7S. Тоа ќе биде најголемиот ЕВ на Škoda со должина од приближно 4,9 метри и ќе нуди „огромен внатрешен простор“. Моделот, исто така, ќе го има „врвот на новиот Modern Solid дизајнерски јазик“.
Škoda рече дека нивниот нов Modern Solid дизајнерски јазик ги реинтерпретира традиционалните белези и смело пробива нови терени. Тоа е малку нејасно, но производителот на автомобили ветува „минималистички и функционален“ надворешен дизајн кој „пренесува чувство на безбедност и сила“. Аеродинамиката исто така ќе игра клучна улога бидејќи помага да се подобри опсегот и ефикасноста.
Внатрешноста на иднината ветува дека ќе биде пространа и современа. Можеме да очекуваме и „одлична функционалност и интуитивни контроли“.
И покрај лансирањето на шест нови и ажурирани електрични возила, Škoda нема да се фокусира само на електрична енергија. Сосема спротивно, бидејќи моделите со мотор на внатрешно согорување ќе останат главни во нивната постава.
Škoda рече дека модерните мотори со внатрешно согорување имаат клучна улога и тие „континуирано ќе ги оптимизираат“ за да ја подобрат ефикасноста. Компанијата додаде дека го преземаат развојот на семејството на мотори EA211 од Volkswagen и моторите со внатрешно согорување ќе обезбедат „индивидуална мобилност на сите пазари додека преминот кон е-мобилност напредува со различни брзини“.
Нови мотори со согорување ќе има во новите Superb и Kodiaq, кои ќе бидат лансирани оваа есен. Тие ќе бидат понудени со „најнапредните бензински и дизел мотори“ на брендот, како и со приклучен хибриден погон.
Octavia, Kamiq и Scala ќе бидат „освежени во блиска иднина“. Škoda не кажа многу за нив, но забележа дека Kamiq и Scala го истакнуваат нивниот фокус на „достапна индивидуална мобилност за широк спектар на клиенти“. Kamiq и Scala треба да излезат оваа година, додека ажурираната Octavia ќе пристигне во 2024 година.
Škoda ќе инвестира вкупно 5,6 милијарди евра во е-мобилност до 2027 година.
Преземено од Avtoplus.mk