„Старбакс“ го отстрани популарното кафе од два клучни пазари: Сето тоа е дел од новата деловна стратегија

57

Старбакс го отстранува своето популарно кафе со маслиново масло од понудата во САД и Канада од почетокот на ноември. Најавата доаѓа една недела откако новиот директор Брајан Никол вети дека ќе го промени менито на кафетеријата во обид да ги врати клиентите.

Продажбата на компанијата паѓа бидејќи потрошувачите гледаат дека нивните буџети се напнати поради зголемените трошоци за живот. Од Starbucks велат дека пијалокот ќе продолжи да се нуди во некои продавници во Италија, Јапонија и Кина.

„Иако одлуката беше донесена пред Брајан Никол да ја преземе улогата на извршен директор, одлуката да се откаже од некои пијалоци е во согласност со неговата стратегија да го поедностави нашето мени“, изјави портпаролот на Старбакс за Би-Би-Си, пренесува Bizlife.

Никол, кој претходно беше на чело на мексиканскиот синџир на исхрана Чипотл, беше донесен за да му помогне на Старбакс да го развие бизнисот. Минатата недела тој вети дека ќе го поедностави она што го опиша како „премногу сложено мени“.

Коментарите на Брајан Никол одекнаа во јавноста кога Старбакс објави дека неговата глобална продажба паднала за 7 отсто помеѓу јули и септември во споредба со претходната година.

Гигантот ги лансираше пијалоците Oleato низ Северна Америка пред помалку од една година, откако првично беа продадени во Италија. Неговото лансирање беше дел од обидот да се врати богатството на синџирот.

Палетата вклучува ледено еспресо и лате со маслиново масло и овесно млеко.

Производите се создадени од основачот на Старбакс Хауард Шулц, кој рече дека бил инспириран од посетата на маслинови градини во Сицилија. Шулц дошол на идеја „откако дознал за медитеранскиот обичај да се консумира една лажица маслиново масло секој ден“, се вели во соопштението за печатот на Starbucks 2023 година.

Сепак, пијалоците добија различни реакции од клиентите, а некои се жалат на стомачни болки или проблеми со цревата.