Stellantis го паузира производството на електричниот модел Fiat 500 поради слабата побарувачка

36

Француско-италијанскиот автомобилски гигант Stellantis објави дека го запира производството на електричниот модел Fiat 500 на четири недели почнувајќи од вчера поради слабата побарувачка.

Голем број производители на електрични автомобили се соочуваат со намален број клиенти во Европа, пишува Euronews, пренесе Бета.

Stellantis, која поседува и голем број други марки како Maserati, Opel, Citroen и Peugeot, го произведува електричниот модел Fiat 500 во Торино во фабриката Mirafiori.

Компанијата најави и дека значително ќе ја трансформира таа фабрика за автомобили и ќе инвестира 100 милиони евра во неа. Таа инвестиција се очекува да биде за развој на хибридна верзија на сега целосно електричниот модел.

Компанијата го направи овој потег бидејќи европскиот пазар на електрични возила (EV) продолжува да бележи пад на побарувачката, што особено ги погодува европските производители на е-возила, кои се борат да бидат во чекор со кинеските.

Ова доведе неколку европски производители на електрични возила, како и производители на батерии, повторно да го приспособат своето производство и очекувањата за да ја земат предвид намалената побарувачка во наредните месеци.

Сепак, не се само европските производители на електрични возила кои се борат со ова, бидејќи различните политики за зелени стимулации на глобално ниво, исто така, создадоа пречки за меѓународните производители на е-возила.

ЕУ, исто така, неодамна воведе повисоки тарифи за кинеските производители на е-возила, тврдејќи дека Пекинг неправедно ги субвенционира овие компании дозволувајќи им да ги продаваат своите возила во Европа по многу пониски цени отколку што всушност се.

Сепак, одлуката може да има негативни последици за намерите на ЕУ да ги достигне целите за нулта емисија на стакленички гасови, бидејќи кинеските возила се најпопуларни меѓу сопствениците на електрични возила во ЕУ поради цената.

Stellantis известува за разочарувачки финансиски резултати со послаби профити во првата половина на 2024 година, бидејќи нејзиниот удел на северноамериканскиот пазар продолжи да опаѓа.