
Новиот извршен директор на британската компанија „Барбери“ доби бонус од 380.000 фунти за да му помогне да се пресели од Њујорк во Лондон. Џошуа Шулман ја доби оваа привилегија како дел од пакетот за пристигнување во јули минатата година, кога беше назначен да помогне во оживувањето на слабите резултати на луксузниот моден бренд.
Ова вклучуваше 135.000 фунти за привремен сместување и 120.000 фунти за „помош при наоѓање нов дом и транспорт на стока“.
Исто така, му беше доделен месечен надомест за домување од 25.000 фунти, кој може да го користи во следните 18 месеци. Пет месеци од тој надомест веќе се искористени, според извештаите на компанијата, во вкупен износ од 125.000 фунти.
Луксуз за него, откази за вработените
Откако ја презеде Барбери, Шулман доби задача да води радикална трансформација насочена кон враќање на профитабилноста.
Тоа доведе до објавување на планови за отпуштање на околу 1.700 вработени претходно овој месец, што претставува 20 проценти од вкупната глобална работна сила на компанијата.
Годишниот извештај на Барбери покажува дека бројот на вработени веќе се намалува. Во текот на последната финансиска година, тој беше намален од 9.336 на 8.459.
Британски Телеграф откри во јули дека компанијата се подготвува да отпушти стотици работници во своите канцеларии во Велика Британија.
Покрај тоа што добива атрактивен надомест за домување, Шулман има годишна плата од 1,2 милиони фунти. Вкупно, тој заработил 2,56 милиони фунти во првите девет месеци на таа позиција.
Тој не е единствениот што добива надомест за преселба, бидејќи е именуван за извршен директор на компанијата што котира на берзата во Лондон. Луис Галего, извршен директор на „Интернешнл Ерлајнс Груп“, сопственик на „Бритиш Ервејс“, претходно добил 500.000 фунти за да му помогне да купи куќи во Мадрид и Лондон.
Трговската војна влијае на продажбата
Планот за трансформација на Шулман, наречен „Барбери Форвард“, има за цел да го фокусира луксузниот бренд на „духот на Британија“.
Кон крајот на минатата година тој изјави дека ќе ја оживее Барбери, која е основана во 1856 година, нагласувајќи го нејзиниот „типично британски“ идентитет.
Сепак, трговската војна на Доналд Трамп и забавувањето на Кина влијаеја на продажбата во последните месеци, при што Барбери објави загуба од 66 милиони фунти на приходи од 2,4 милијарди фунти во годината до април.
– Иако работиме во тешки макроекономски услови и сè уште сме во раните фази на трансформација, јас сум пооптимист од кога било дека Барбери ги има своите најдобри денови пред себе и дека ќе постигнеме одржлив профитабилен раст со текот на времето – рече Шулман по објавувањето на резултатите во мај.
Оптимизмот во врска со планот за трансформација на Шулман ја зголеми цената на акциите на Барбери за 13 пени во последните шест месеци, давајќи ѝ на компанијата пазарна вредност од 3,7 милијарди фунти.