Студија открива: Европските производители на автомобили ќе загубат милијарди евра со доаѓањето на кинеската конкуренција!

175

Кина го презема пазарот на електрични возила. Естетски префинетите модели, со напредна механика и технологија, како и соодветна почетна цена се главните елементи кои ги направија овие модели се поуспешни во Европа. Новата студија на Алијанц покажува дека од Азија доаѓа се посериозен ривал.

Според осигурителот, кинеските возила би можеле да ги чинат европските производители околу седум милијарди (во годишна изгубена добивка) до 2030 година. Студијата сугерира неколку опции за задржување на европското индустриско производство: наметнување низа тарифи за азиските производители кои сакаат да ги продаваат своите електрични автомобили во Европа, поттикнување на развојот на материјали и технологии за батерии за електрични модели или, алтернативно, бара од кинеските брендови да градат фабрики. за нивните возила на Стариот континент, пишува  Ревија ХАК.

Извештајот на Алијанц посочува дека увозот на електрични возила од Кина би можел да ја чини Европската унија повеќе од 24 милијарди евра од вкупното економско производство до 2030 година, или 0,15% од европскиот БДП. Економиите зависни од автомобилската индустрија, како Германија, Словачка или Чешка, би можеле да се соочат со уште поголем удар, помеѓу 0,3 и 0,4 отсто од БДП.

САД, на пример, наметнуваат високи тарифи за производителите на возила кои произведуваат надвор од таа земја и сакаат да ги продаваат во САД. Токму овој потег имаше директно влијание врз фактот што кинеските производители ја поставија Европа како главна цел на нивниот извоз. Се чини дека е време Европа да размисли за сличен чекор. Впрочем, Кина е рестриктивна кон сите увозници кои немаат фабрики во таа земја.

Фото: facebook