Иновација, креативност, совршеност, социјална одговорност се главните принципи што основачот на Swarovski ги постави пред 120 години кога го започна бизнисот со обработка на кристали.
Научник, визионер, претприемач и филантроп, Даниел Сваровски е роден во 1862 година во Бохемија, тогашен дел од Австро – Унгарската империја, а денес историска област во Чешка.
Уште како дете се интересирал за обработката на стакло и кристали и честопати одел во работилницата на татко му.
Неговиот интерес станувал сè поголем и конечно во 1892 година на своја 29-годишна возраст, Сваровски регистрираше патент – првата машина што обработува кристали до совршенство, многу побрзо и со поголема прецизност од тешката рачна изработката што се практикувала дотогаш.
Неговата креација беше почеток на една нова ера во бизнисот со кристали, темелите на една мега успешна компанија беа поставени. Во 1895 година Даниел, заедно со Арманд Косман и неговиот зет Франц Ваис официјално го стартуваат бизнисот во планинската област Тирол во Австрија.
Новите кристали што излегуваа од машината на Сваровски беа совршено цврсти, прецизно исечени и полирани додека не достигнат максимален сјај.
Во 1908 година на компанијата ѝ се приклучуваат и тројцата синови на Даниел – Вилхелм, Фридрих и Алфред и по неколку години истражувања и обиди, Сваровски започнува да произведува сопствени кристали.
Ова донесе уште поголем успех и придонесе за поголемо масовно производство. Прекрасните светкави кристали се продаваа одлично во париските модни куќи и продавници за накит, а модните дизајнери како Коко Шанел и Кристијан Диор ги додадоа како моден детаљ во своите креации.
За време на Првата светска војна машините за обработка беа многу ретки. Сваровски ја искористува оваа ситуација и по двегодишно истражување и развој создава свои алати за обработка на кристал, па така во 1919 година настанува брендот Tyrolit, којшто и денес е еден од најголемите снабдувачи на абразивни производи и разни алати и опрема.
Најстариот син на Даниел, Вилхелм, во 1935 година го произведува првиот прототип на двоглед и со тоа ја поставува основата за уште еден Swarovski производ.
Овие двогледи кои што се продаваат под името Habicht, го трасираат патот до оптичката индустрија и ја спасуваат компанијата за време на војната. Денес, Swarovski Optik е водечки производител во светот на прецизни оптички инструменти.
Еден малечок кристален глушец е виновен за уште еден успешен Swarovski производ. За прв пат кристалот станува уметнички предмет што се поврзува со стил и софистицираност и не е само моден додаток на облека и лустери.
Денес, колекцијата Silver Crystal вклучува повеќе од 120 различни декоративни кристали во форма на животни, овошки и разни други облици, а се достапни низ целиот свет во 13.000 специјализирани продавници.
Познатото лого на Swarovski, лебедот, за прв пат беше претставен во 1988 година и оттогаш го краси секој производ со потпис на брендот.
Swarovski вклучува неколку сектори:
Swarovski Professional – производство на кристали за модната индустрија, накит, додатоци, внатрешен дизајн и осветлување.
Swarovski Entertainment – дел од брендот што соработува со креативни таленти и партнери со цел да се подигнат финансии за производство на оригинални филмови.
Swarovski Gems – нуди широк спектар на висококвалитетни скапоцени камења изработени по нарачка.
Atelier Swarovski – соработка со модни дизајнери, произведувачи на накит и реномирани креаторски имиња креатори.
Swarovski Lighting – производство на системи за осветлување и производи по мерка за архитекти и дизајнери.
Swarovski Kristallwelten – место во Ватенс, Австрија каде се поттикнува идејата за комбинирање на кристали и уметност.
Денес на чело на компанијата е петтата генерација Сваровски, Маркус Лангс Сваровски и Најда Сваровски.
Во 2012 година брендот регистрираше годишен обрт од 2,4 милијарди евра, продажба на производи во речиси 170 земји и повеќе од 25.000 вработени ширум светот.