Tајниот агент 007 ја враќа публиката во кината

29

Премиерата на најновиот филм за тајниот агент Џејмс Бонд „No Time to Die“ во британските кина треба да ја врати во живот компанијата за прикажување и дистрибуција на филмови Cineworld Group Plc.

Имено, акциите на лондонскиот синџир на кино-сали скокнаа во последните денови во очекување на зголемена продажба на благајните на филмот со Даниел Крег во главната улога и се на пат до најголемата месечна добивка од февруари, пишува Блумберг.

Сепак, пазарната капитализација на Cineworld од 1,1 милијарди фунти (1,5 милијарди долари) е значително под просекот од пред пандемијата „Ковид-19“, откако изнесуваше 4,4 милијарди фунти во 2018 година.

„Налетот на резервации за нов филм за славниот Бонд доаѓа како ново поглавје за Cineworld, со оглед на тажната приказна што се случи за време на пандемијата“, рече Сузана Стритер, аналитичарка за инвестиции и пазар во Hargreaves Lansdovn.

Cineworld очекува филмот да го отвори патот за враќање на големите блокбастери во кината, и додаваат дека Бонд за жал не може да го излечи светот од коронавирусот со некое тајно оружје.

Филмот „No Time to Die“ доби 91% од позитивните критики по светската премиера овој вторник во Лондон, објави порталот за рецензии Rotten Tomatoes.

Бизнисот на Cineworld повеќе од половина се намали за време на пандемијата, кога кината требаше да се затворат или да работат со намален капацитет. „No Time to Die“ на Metro-Goldwin-Mayer Inc. првично беше закажано за април 2020 година, а неговото одложување, заедно со одложувањата и другите филмски хитови, фрли сомнеж врз способноста на филмската индустрија да ги надмине проблемите предизвикани од пандемијата.

Оптимизмот дојде овој месец, кога беше објавен филмот на Walt Disney Co. “Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings“, кој заработи рекордни 94,7 милиони долари во киносалите во САД и Канада за време на празничниот викенд на Први мај, што е добар знак дека гледачите ќе се вратат во кината со отворањето на економиите.