Теско: Клиентите се префрлаат од брендирани на поевтини производи, ставаат помалку артикли во нивните корпи и купуваат повеќе замрзната храна

62

Најголемиот синџир на супермаркети во Велика Британија, Теско, рече дека купувачите бараат начини да заштедат пари, вклучително и префрлање од брендирани производи и намалување на јадењето надвор.

Теско претходно објави пад на профитот и предупреди дека профитот за цела година ќе биде на долниот крај на плановите. Сепак,  најави дополнително зголемување на платите за британските работници.

Би-Би-Си потсетува дека трошоците за живот во Британија растат со најбрзо темпо во речиси 40 години, поттикнати од зголемените трошоци за храна и енергија. Ги троши буџетите на домаќинствата, а цените растат побрзо од платите.

Теско рече дека потрошувачите веќе трошат помалку бидејќи навиките за купување се нормализираат по пандемијата, но сега се намалуваат уште повеќе поради инфлацијата.

Малопродажниот гигант рече дека оперативната добивка во нејзиниот оддел за малопродажба паднала за 10% во шесте месеци до крајот на август. Сепак, продажбата низ групата, со исклучок на бизнисот со гориво, се зголеми за повеќе од 3%.

Трговецот на мало сега очекува годишна основна заработка на мало меѓу 2,4 и 2,5 милијарди фунти, што е на долниот дел од претходните планови.

Шефот на Tesco, Кен Марфи, рече дека клиентите се обидуваат да „заштедат пари, без разлика дали се префрлаат од брендирани производи, помеѓу категории или намалуваат трошење во ресторани“.

„Како што гледаме во втората половина од годината, инфлацијата останува значителна и прерано е да се предвиди како клиентите ќе продолжат да се прилагодуваат на тековните промени на пазарот“, додаде тој.

„Знаеме дека нашите клиенти се соочуваат со тешки времиња и ја следат секоја пара за да врзат крај со крај.

Тоа е поконкурентно од кога било во продавниците. И во тек е огромна промена во пазарните навики. „Теско“ вели дека клиентите се префрлаат од брендирани на поевтини производи со сопствена етикета, почесто купуваат и ставаат помалку артикли во нивните корпи и купуваат повеќе замрзната храна.

Како и другите супермаркети, Tesco исто така мора да апсорбира некои зголемувања на цените за да ги заштити клиентите и да ги спречи да купуваат од конкурентите. И тоа влијае на профитот на мало, како и на враќањето на понормалните навики за купување по пандемијата.

За сите трговци на мало, претстои многу неизвесност. Но, Tesco, со помош на својот огромен капацитет, изгледа добро поставен да се справи со кризата со трошоците за живот.