Тесла ги отвора своите американски полначи за возила од други производители

25

Администрацијата на Бајден сака да види најмалку 500.000 полначи за електрични возила на патиштата во САД до 2030 година, а во средата објави серија иницијативи кои ќе помогнат да се случи тоа, вклучително и обврски од компании кои градат и управуваат со мрежи за полнење, како што е Tesla. , “GM”. , “Ford”, “ChargePoint” и други.

Сите компании ќе имаат корист од федералното финансирање доколку нивните планирани инфраструктурни проекти за наплата ги исполнуваат новите федерални стандарди, кои исто така беа откриени во средата.

Како дел од овој напор, рекоа претставници на Белата куќа, тие се обврзаа Тесла да отвори илјадници свои полначи за електрични возила од други производители. Досега, во САД, станиците „Tesla Supercharging“ беа достапни првенствено на возачите на сопствените автомобили на компанијата.

Одделно, Tesla се согласи да направи најмалку 7.500 од своите јавно достапни полначи во САД достапни за употреба од кое било компатибилно електрично возило до крајот на 2024 година. Тој број вкупно ќе вклучува најмалку 3.500 од 250-киловатните суперполначи на Tesla лоцирани покрај клучните коридори на автопатот, исто како и побавните дестинации за полначи на ниво 2 што производителот на автомобили ги нуди на локации како што се хотели и ресторани, велат официјалните лица.

Тесла, исто така, се согласи да го зголеми тројно бројот на суперполначи во својата американска мрежа, а новите полначи ќе бидат изградени во Бафало, Њујорк, рече официјалниот претставник. Компанијата склопуваше дел од својата опрема за полнење во објект во Бафало, кој првично беше замислен како фабрика за соларни панели.

„Тесла“ со години планира да ја отвори својата мрежа за полнење во САД. Според последниот годишен финансиски извештај на Tesla, во ноември 2021 година компанијата „почна да нуди Supercharger пристап до возила што не се од Tesla на одредени локации како поддршка на нашата мисија да ја забрзаме транзицијата на светот кон одржлива енергија“, велат официјалните лица.

Шефот за инфраструктурата на Белата куќа, Мич Ландрие, изјави за новинарите во вторникот дека Илон Маск бил еден од неколкуте извршни директори на автомобили вклучени во дискусиите со Белата куќа за наплатата на инфраструктурата минатата година.

„Беше многу отворен, беше многу конструктивен“, рече Ландрие. „Во тоа време тој рече дека неговата намера е да работи со нас за да ја направиме неговата мрежа интероперабилна. Сите останати на повикот се согласија“.

Фото: Pixabay