Tesla повторно е големиот победник на германскиот автомобилски пазар

66

Американскиот производител на електрични возила Tesla Inc. забележаа најголем раст на продажбата на германскиот пазар на автомобили во октомври, додека локалните лидери како Volkswagen AG, BMW AG и Daimler AG забележаа падови на годишна основа, според податоците на Федералната служба за моторни возила KBA.

Континуираниот недостиг на полупроводници на глобално ниво ги засенува перформансите на традиционалните автомобилски концерни како што се Mercedes-Benz и Audi, кои забележаа пад за првите десет месеци од годината за 23,3% и 10,3%, соодветно.

Вкупната продажба во Германија во октомври е намалена за 35 отсто на 178.683 единици, додека за периодот јануари-октомври е намалена за 5,2 отсто на 2.196.244 единици.

Продажбата на Tesla минатиот месец се зголеми за 483% на 1.469 возила, бидејќи компанијата продолжува да го зголемува својот пазарен удел на германскиот пазар.

Компанијата на Илон Маск го искористи пазарното деби на својот електричен Model Y во август, кој се произведува во Кина и се увезува во Европа. Истиот модел се очекува да биде изграден во сегашната фабрика на Tesla во близина на Берлин.

Брендот електрични автомобили Polestar, сопственост на Volvo исто така го користи зголемениот интерес на потрошувачите за електрични возила, со раст на продажбата од 85% во октомври до 325 единици.

Вкупната продажба на електрични возила во Германија минатиот месец се зголеми за 32%, зголемувајќи го нивниот пазарен удел на 17,1%. Регистрациите на „plug-in“ хибриди се намалија за 4,5%, при што учеството на овој сегмент достигна ниво од 13,3%.

Продажбата на дизел автомобили се намали за 57 отсто, а нивниот удел на пазарот се намали на 1,73 отсто. Падот на бензинските модели достигна 44%, а тие остануваат сегмент со најголемо учество во земјава – 36,2%.

Иако продажбата на Volkswagen падна за 40,2% на 28.211 единици во октомври, марката останува најпопуларна во земјата со пазарен удел од 15,8%. Audi, исто така дел од групацијата VW, извести за пад на регистрациите минатиот месец од 57,7% на 8.842 единици и пазарен удел од 4,9%. Продажбата на Skoda се намали за 55 проценти на 7.661 примерок, а уделот на чешката марка во Германија во октомври изнесуваше 4,3%.

Регистрациите на Mercedes-Benz паднаа од 45% на 17.978 единици, при што брендот го задржа второто место со пазарен удел од 10,1%.

Продажбата на американскиот концерн Ford е намалена за 39,9% на 9.968 единици. Пазарниот удел на компанијата е петти по големина во Германија – 5,6%.

За марките Stellantis, продажбата на Citroen и Opel падна за 38 отсто, соодветно 28 отсто, додека Fiat и Peugeot забележаа пад од 16 отсто.

И покрај падот, Opel го задржува четвртото место во земјата со пазарен удел од 6,8%.

BMW, третиот по големина производител на автомобили, забележа пад на продажбата од 16 отсто на 17.452.

Вкупната продажба во земјата на приватни и корпоративни клиенти се намалува за по 35 отсто.