TikTok подготвува ривал на Spotify и Apple Music?

8

Со оглед на тоа колку е испреплетено промовирањето на музика преку TikTok, не би било толку изненадувачки доколку компанијата лансира сопствена апликација за стриминг музика. Пријавите за патенти сугерираат дека TikTok работи токму на тоа, пренесе The Verge.

Матичната компанија на TikTok, ByteDance, поднесе апликација за трговска марка до американската канцеларија за патенти и трговски марки за TikTok Music во мај. Според документацијата, услугата ќе им овозможи на корисниците да купуваат, пуштаат, споделуваат и преземаат музика. Исто така, ќе им овозможи да креираат, споделуваат и препорачуваат плејлисти, да коментираат музика и да пренесуваат аудио и видео во живо. ByteDance веќе поднесе барање за заштитен знак TikTok Music во Австралија.

ByteDance има искуство со стриминг музика. Во 2020 година, компанијата ја лансираше апликацијата за стриминг музика Resso, во Индија, Бразил и Индонезија. Resso има некои од истите карактеристики опишани во документацијата за музика на TikTok, како што е можноста за креирање плејлисти, споделување песни на социјалните медиуми и интеракција со заедницата на апликацијата.

ByteDance дури користи TikTok за да ги донесе постоечките корисници во Resso. Според написот на The Information, апликацијата TikTok во Бразил доаѓа со копче кое ги пренасочува корисниците кон Resso за да можат да ја слушаат целосната верзија на песната за која се заинтересирани, потег што им помага на корисниците да останат во екосистемот ByteDance.

Resso има над 40 милиони месечни корисници во Индија, Бразил и Индонезија до ноември 2021 година, број кој веројатно ќе расте. Претходно оваа година, анализата откри дека месечните активни корисници на Resso пораснале за 304% помеѓу јануари 2021 и јануари 2022 година само во Индија, за разлика од растот на Spotify од 38% во земјата во истиот временски период.

Не е јасно дали ByteDance планира да развие апликација за стриминг музика базирана на Resso или дали ќе излезе на пазарот со нешто сосема друго. Исто како што TikTok имаше големо влијание врз начинот на работа на сајтовите на социјалните медиуми, можно е музичката апликација поврзана со TikTok да ја промени индустријата за стриминг музика, принудувајќи ги конкурентските услуги да се прилагодат.