Медиумската компанија Time склучи повеќегодишен договор за лиценцирање содржина и стратешко партнерство со OpenAI.
Договорот со компанијата што е сопственик на ChatGPT е дел од пошироките напори на медиумот Time да го прошири пристапот до неговата содржина на помлада и поразновидна публика низ целиот свет. Компанијата го отстрани својот дигитален платен ѕид минатата година наведувајќи ја истата причина, пишува Блиц.
Договорот му дава на OpenAI пристап до архивите на Time во изминатите сто години за да ги обучи своите големи јазични модели и да ги користи за да одговори на прашањата на корисниците во производите што се соочуваат со потрошувачи, се вели во соопштението на Time.
Исто така, гигантот со вештачка интелигенција ќе има пристап во реално време до содржината на Time за да помогне да одговори на прашањата на корисниците како што се развиваат вестите. Според договорот, OpenAI ќе го цитира Time во одговорите на корисничките прашања и ќе ги поврзува оригиналните содржини на Time.com.
Ова за возврат дава пристап до технологијата и алатките на OpenAI за развој на нови производи за својата публика. Тие исто така рекоа дека ќе споделат повратни информации и практични апликации за подобрување на употребата на новинарството во производите на OpenAI.
Финансиските услови на договорот и договорот не беа откриени, но претходните договори на OpenAI со други издавачи секогаш вклучуваа некаков вид компензација.
Главниот оперативен директор на Time, Марк Хауард, рече во изјавата дека партнерството „ја унапредува нашата мисија да го прошириме пристапот до веродостојни информации на глобално ниво“.
Со кои издавачи има договори OpenAI?
Минатиот месец Атлантик и Вокс Медиа потпишаа ист договор, додека во мај беше потпишан договор со Волстрит журнал. На листата е и Асошиетед прес.
Спротивно на тоа, издавачите собрани околу Њујорк Тајмс го тужат OpenAI за, како што велат, прекршување на интелектуална сопственост.