
Рекордната серија на продажба на Тојота, вклучувајќи го и стабилниот раст во Кина и Северна Америка, го изгуби моментумот по остриот пад на домашниот пазар во Јапонија.
Глобалната продажба во август – вклучувајќи ги и подружниците Даихацу Мотор и Хино Моторс – се зголеми за малку повеќе од еден процент во однос на претходната година на 900.598 единици, соопшти компанијата во понеделник. Продажбата тој месец се зголеми за речиси четири проценти во странство, достигнувајќи рекордно месечно ниво, но падна за повеќе од 10 проценти во Јапонија.
Глобалното производство во тој период се зголеми за речиси четири проценти на 837.869 единици, пишува Блумберг.
Најголемиот светски производител на автомобили забележа постојан раст во текот на годината на повеќето големи пазари и покрај неодамнешниот пад во Јапонија и трговските турбуленции предизвикани од увозните тарифи на американскиот претседател Доналд Трамп за автомобили и автоделови. Тојота дури произведе и продаде рекорден број возила во текот на тие седум последователни месеци, благодарение на обновената побарувачка за хибридни возила.
Августската продажба на брендовите Тојота и Лексус порасна за речиси 14 проценти во САД, но падна за 12 проценти во Јапонија.
Продажбата на електрични возила на батерии порасна за 35 проценти на 17.056 единици на глобално ниво – иако само 18 такви возила беа продадени во Јапонија.
Во август, Тојота ја намали својата годишна прогноза за профит, бидејќи предупреди на удар од 1,4 трилиони јени (9,5 милијарди долари) врз нејзината добивка од тарифите на Трамп на 15 мај.
Фото: Pixabay