Toshiba се дели на три компании

37

Јапонската корпорација Toshiba објави нова деловна стратегија која вклучува план за поделба на три компании. Ова ќе биде нешто како „ремонт“ на конгломератот.

Се очекува трите компании да се фокусираат на три групи од активностите на компанијата: инфраструктура, уреди и мемориски чипови, според извори цитирани од публикација на KyodoNews.

Поделбата на гигантот, чија историја се протега наназад еден век, треба да ги рационализира деловните активности и да ги увери акционерите незадоволни од слабите напори за зајакнување на растот и корпоративната вредност.

Toshiba има различни бизниси, од нуклеарни енергетски системи и лифтови до хард дискови и полупроводнички производи. Во фискалната 2020 година, која заврши во март, компанијата пријави приходи од повеќе од 3 трилиони јени (26 милијарди долари).

Чувањето на толку многу различни бизниси под капата на една компанија има свои придобивки, но финансиските пазари имаат тенденција да го ценат конгломератот помалку од збирот на неговите различни бизниси.

Одлуката за поделба на Toshiba беше исто така под влијание на интеракциите на компанијата со јапонската влада и превирањата предизвикани од тие односи.

Toshiba претрпе големо преструктуирање во последниве години, префрлајќи го фокусот на својот бизнис од потрошувачката електроника, што ја обликуваше како играч во светот на инфраструктурната технологија и обновливите извори на енергија.

Компанијата го продаде својот телевизиски бизнис на кинеската групација Hisense, а единицата за бела техника на кинеската Midea Group Co. Одделот за компјутерска технологија, познат по лаптопот Dynabook, беше продаден на Sharp Corp.