„JPMorgan Chase“ во последниве недели воведе генеративен асистент за вештачка интелигенција за десетици илјади свои вработени, што е почетната фаза од поширокиот план за имплементација на технологијата низ компанијата.
Програмата, наречена LLM Suite, веќе е достапна за повеќе од 60.000 вработени, помагајќи им со задачи како што се пишување е-пошта и извештаи.
Се очекува софтверот на крајот да стане вообичаен во банката како и програмата за видеоконференции Zoom, изјавија за CNBC луѓе запознаени со плановите.
Потегот на JPMorgan, најголемата американска банка по средства, покажува колку брзо генеративната вештачка интелигенција навлезе во американските корпорации од доаѓањето на ChatGPT кон крајот на 2022 година.
Ривалската банка Морган Стенли веќе воведе пар алатки напојувани со OpenAI за своите финансиски советници. Исто така, технолошкиот гигант Apple во јуни објави дека интегрира вакви модели во оперативните системи на стотици милиони свои потрошувачки уреди, со што значително го проширува нивниот досег.
Благодарение на технологијата, која некои ја нарекуваат „когнитивна револуција“, задачите што некогаш ги извршувале квалификувани работници ќе бидат автоматизирани, што би можело да биде исто толку важно како доаѓањето на електричната енергија, печатарската машина и интернетот, изјави во април извршниот директор на JPMorgan, Џејми Димон.