Македонскиот производител на здрава храна, Виталиа од Скопје, од неодамна започна со пласман на своите производи во Саудиска Арабија, Австралија и Монголија, соопштуваат од компанијата. Со тоа бројот на извозни пазари на Виталиа ја достигна бројка 30, и тоа најмногу во региони што не се традиционални дестинации за македонските фирми – како Блискиот исток и Азија.
“Токму т.н. трети пазари се голем неискористен потенцијал за македонските извозници. Оттука нашиот фокус во наредниот период е проширување на извозот на тие простори“, вели Искра Ветаџокоска – Муцунска, косопственик на Виталиа.
Таа додава дека планираат годинава да ја завршат со 50% поголем извоз во однос на лани благодарение токму на големиот пробив на новите пазари.
Виталиа во своето портфолио има 220 производи под сопствен бренд и производство, а на пазарите во Австралија, Саудиска Арабија и Монголија ќе се претстави со 70 производи од сите 11 производни категории и тоа цереалии, диететика, вегетеријански производи и функционална храна.
“Редовниот настап на меѓународните саеми ни овозможи на најефикасен начин да го представиме брендот Виталиа на светската сцена и да ги доближиме нашите производи до консументите ширум светот. Досегашниот успех се темели на квалитетот, иновативноста и модерниот атрактивен дизај со кои се карактеризираат нашите продукти. Но значителна помош во маркетирањето на македонските производи на странските пазари е токму јакнењето на брендот Made in Macedonia. За тоа потребна ни е подршка од релевантите државни институции во организирање на добро осмислени и дизајнирани национални штандови каде заеднички ќе се представат извозните компании и ќе го зајакнат имиџот на нашата држава како извор на квалитетни продукти“, истакнува Ветаџокоска – Муцунска.