Во еден од најнаселените градови во Кина, Шангај, минатиот месец не беше продаден ниту еден автомобил, а причината се строгите мерки за контрола на пандемијата.
Најголемиот регион во Кина, дом на повеќе од 25 милиони луѓе, е под строг „локдаун“ речиси два месеци. Властите им наредија на луѓето да останат дома и затворија многу бизниси среде избувнувањето во градот.
Повеќе од 30 градови во Кина се под целосна или делумна блокада, погодувајќи до 187 милиони луѓе на национално ниво, според проценките на CNN.
Се разбира, ограничувањата имаа многу сериозно влијание врз автомобилскиот пазар во градот – речиси сите дилери беа затворени и воопшто не беа регистрирани продажби, се вели во соопштението на Шангајската асоцијација за продажба на автомобили оваа недела.
Продажбата на автомобили во Кина падна за 46% во април на 1,2 милиони возила во споредба со март. Ова се најслабите продажби во април во последната деценија, објави кинеската асоцијација на производители на автомобили минатата недела.
Шангај е исклучително важен за кинеската автомобилска индустрија. Градот е на првото место во вкупната продажба на автомобили – околу 736.700 нови возила беа продадени во Шангај минатата година – повеќе од кој било друг град.
Тоа е и главното производство и има производители на автомобили како што се Tesla, Volkswagen, како и големи добавувачи на делови Bosch и ZF Group.
Заклучувањето во Шангај и другите градови ги наруши синџирите на снабдување и влијаеше на потрошувачката во втората по големина економија во светот.
Продажбата на Tesla во Кина падна за 98 отсто во април на месечна основа, според Кинеската автомобилска асоцијација.
Производството на компанијата во фабриката во Шангај исто така падна за 81%.
Toyota затвори 14 производни линии во осум фабрики во Јапонија поради недостиг на делови поради блокадата во Шангај.
Nissan Motor, исто така, забележа пад на продажбата од 46% во Кина во споредба со минатата година.