ЕУ ќе ги заостри барањата за емисиите на автомобилите следната година. Се очекува нови модели на електрични автомобили да се нудат по пониски цени, а помалку профитабилно да биде купувањето автомобили на бензин и дизел, односно нивната цена би можела да порасне.
Може да има милијарди казни за производителите на автомобили кои нема да ги исполнат целите за намалени емисии (целата продадена флота на производителот на автомобили во просек мора да изнесува 95 g/km CO2 или пониска). Тинк-тенкот ICCT (Меѓународен совет за чист транспорт) сега објавува извештај за тоа што ги чека најголемите производители на автомобили. ICCT го заснова својот извештај на состојбата во 2023 година и она што мора да се постигне во 2025 година.
Најлоши се Ford и Volkswagen, според извештајот. Тие мора да ги намалат своите емисии за околу 21 отсто. Извештајот на ICCT, исто така, покажува дека некои други производители на автомобили како Hyundai, Mercedes, Renault и Toyota имаат многу работа. Volvo, од друга страна, има најдобри изгледи и има најниски просечни емисии меѓу ревидираните производители и затоа ќе го исполни барањето.
Според пресметките на ICCT, производителите мора да го зголемат својот удел на електрични автомобили во просек за 12 проценти. Од учество од 16 проценти во 2023 година на околу 28 проценти во 2025 година. Проценката се заснова на зголемувањето што мора да се случи доколку нема дополнително намалување на емисиите на CO2 од возилата со мотори со внатрешно согорување. Зголемувањето варира помеѓу 8 и 18 процентни поени.