Volkswagen ќе лансира 30 автомобили во 2024 година

71

Иако признавaат дека 2024 година ќе биде предизвик, од VAG веруваат дека лансирањето на производи ќе им помогне да растат во наредната година

Извршниот директор на групацијата Volkswagen (VAG), Оливер Блум, има големи планови за иднината, бидејќи се подготвува за рекорднa 2024 година. Производителот на автомобили се надева дека ќе го надмине пазарот благодарение на бранот нови производи што ќе ги воведе низ целиот свет.

Севкупно, VAG ќе лансира вкупно 30 нови или ажурирани возила распространети низ многубројните брендови оваа година. Тоа вклучува нови Porsche како Macan, нови Audi како Q6 e-tron, нови VW како ID.7 и ажурирања на низа модели, како Golf, Tiguan, Passat, Škoda Superb и многу повеќе.

Иако автомобилскиот гигант предвидува дека 2024 година ќе биде турбулентна година за автомобилската индустрија, ќе се потпре на нови модели за да ја зголеми продажбата за 3 проценти оваа година. Иако тоа е помалку отколку што порасна во 2023 година, финансискиот шеф на групата, Арно Антлиц, на неодамнешната презентација на нејзините финансии рече дека групата е „уверена за 2024 година“.

А растот ќе биде помогнат од новите електрични возила во кои, и покрај тешките резултати во тој сегмент, групата ја задржува довербата. Иако растот на продажбата во сегментот забави на крајот на 2023 година, Блуме рече дека електричните возила се „иднината, точка!“, за Autonews. За разлика од другите производители на автомобили кои се откажаа од обврските кон електричните возила, VW не даде такви најави, иако извршниот директор се огради, велејќи дека компанијата е „доволно флексибилна за да се прилагоди на промените на различни пазари“.

Фокус на Северна Америка

И промените доаѓаат. Додека компанијата рече дека е подготвена продажбата да продолжи да се намалува во Кина, таа гледа кон Северна Америка – и, особено, САД. — да се поттикне растот на продажбата.

Антлиц рече дека Северна Америка има потенцијал да стане најголем пазар со раст на Volkswagen. Навистина, продажбата на производителот на автомобили се подобри за повеќе од 9 проценти во 2023 година, а се надева дека ќе порасне за 22 проценти во 2024 година.

За да го постигне тоа, шефот на Американската групација Volkswagen, Пабло ди Си, изјави за Autonews дека основната марка планира да се држи до своите планови за ЕВ – ID. Buzz и седанот ID.7 наскоро ќе се придружат на ID.4 – но може да се сврти и кон plug-in хибриди.

Ди Си истакна дека новиот Tiguan PHEV е од голем интерес за него и додаде дека фактот што се базира на платформата MQB, значи дека технологијата лесно може да се прилагоди „на друг теренец ако сакаме“. Atlas, кој се произведува во фабриката на автопроизводителот во Чатануга, Тенеси, се базира на платформата MQB.

Достапното ЕВ сè уште е опција

Гледајќи подалеку по патот, Блуме рече дека VAG сè уште размислува за производство на почетно ЕВ со почетна цена од 20.000 евра. Со кодно име ID.1, тој рече дека компанијата е отворена да работи со партнери за да го оствари тоа. Навистина, извештаите покажуваат дека производителот на автомобили е во преговори со Renault за заеднички развој на евтиниот ЕВ.

Секако, соработката беше карактеристика на визијата на Блуме за иднината. Покрај Renault, производителот на автомобили работи и со Xpeng во Кина за да му помогне да стане порелевантен за купувачите во земјата и да врати дел од пазарот.

Соработката во групата е исто така важна. Блуме рече дека многуте брендови на VAG соработуваат поблиску од кога било за да помогнат во поттикнувањето на иновациите и заштедата на трошоците. Марките Audi и VW исто така соработуваат со Cariad, софтверскиот оддел на групацијата, за побрзо да ги изнесат своите иновации на патот.

Зафатен од тешкотии поправањето на единицата беше една од најголемите задачи на Блуме. Сега, за него се поставени јасни цели, вклучително и краткорочни планови за производи. Одделението, исто така, се надева дека ќе добие софтверски дефинирани возила на патиштата до 2028 година. Верува дека SDV ќе ја развијат лојалноста на брендот и ќе ги намалат трошоците за развој, а истовремено ќе генерираат дополнителни приходи од 1,5 трилиони долари до 2030 година.

Преземено од Avtoplus.mk