Volkswagen лансираше нова реклама во која го користи познатиот хит на групата А-ха, Take on Me. Но, освен со музиката, видеото е и визуелно инспирирано од славниот спот на норвешката група, снимен во средината на 80-те. Спотот во режија на Дејвид Шејн е комбинација на стилови, анимирани секвенци и акција во живо, исто како оригиналното видео. Исто како оригиналот, филмот е ротоскопиран, односно снимани се реални актери и автомобили, а потоа се анимирани.
Најчитани
Испукаа столбови на Пељешки мост
Површинските пукнатини веќе извесно време се видливи со голо око на столбовите на Пељешкиот мост што ги носат каблите.
Како што објаснуваат експертите, не станува...
Топ 5: Кој електричен автомобил во Европа има најголем домет?
Британскиот весник "Daily Mail" направи листа на електрични автомобили со најголем домет на европскиот пазар, според нивните тестови, а не според податоците на "WLTP".Подолу...
Alibaba тврди: Ние сме подобри од Google и ChatGPT
Меѓународната подружница на Alibaba во средата лансираше ажурирана верзија на својата алатка за превод базирана на вештачка интелигенција, за која вели дека е подобра...
Колапс на индустријата: Кризата ги принуди познатите ресторани да стават катанец
Зголемувањето на даноците и на инфлацијата се главните причини за кризата во угостителството во Ирска, каде повеќе од 600 сопственици на ресторани во текот...
Што е солемнизација?
Од една страна, нотарот проверува дали договорот е составен во пропишана форма, а од друга страна на странките им ја објаснува смислата и последиците од тој договор.