Волво ќе биде пријателски настроен за вегетаријанците

30

Шведскиот производител на автомобили Волво Карс во четвртокот рече дека целиот асортиман на своите автомобили нема да вклучува кожни производи и ќе биде „пријателски настроен“ за вегетаријанците до 2030 година, наместо тоа, нудејќи био-базирани и рециклирани материјали на својата база на клиенти, која се повеќе сака производи од одржливо потекло.

„Имаме нова генерација клиенти, тие се многу повеќе заинтересирани производите што ги купуваат да имаат етичка историја зад себе“, изјави Робин Пејџ, шеф за дизајн на Волво, за Блумберг. „Сакаат да знаат од каде доаѓаат материјалите“.

Волво рече дека промената ја зема во предвид загриженоста на клиентите за прашања поврзани со благосостојбата на животните во индустријата за кожа и влијанието на добитокот врз животната средина.

Ова се совпаѓа со планот за одржлив развој на Волво да понуди палета на целосно електрични автомобили до 2030 година.

Волво е меѓу ретките марки кои велат дека нема да понудат кожа, дури и како опција, во ниту едно од нивните возила. Производителот на електричниот SUV, Rivian, во моментов нуди само вегански „кожени“ седишта во својот пикап R1T, без можност за кожни седишта или тапацир.

Тековниот целосно електричен модел на Волво C40 Recharge е без кожа, а компанијата истражува нови материјали како што е Nordico – направени од шумарски нуспроизводи, рециклирани тапи и пластични шишиња – овој производ има иста „мекост и топлина“ како и кожата, рече Пејџ.

„За некој што ја сака кожата, но е свесен за негативните ефекти на кожата врз животната средина“, рече Пејџ.

Производителот на автомобили, исто така, има за цел да користи рециклиран полиестер за да го намали својот јаглероден отпечаток, и ленот, кој се одгледува во Шведска меѓу другите култури, за да ја обнови почвата. Volvo исто така ќе користи ленени влакна за панелите на вратите.

„Потрошувачите не се фокусирани само на одржливоста на финалниот производ, туку и на материјалот што влегува во него, вклучувајќи и при понудата“, рече Стјуарт Темплар, директор за глобална одржливост на Волво.

Според извештајот на Infinium Global Research, се очекува пазарот на веганска кожа да достигне 73 милијарди евра до 2025 година.

Промената во Волво ќе започне следната година со C40 Recharge, електричен теренец со километража од 320 километри. Ова ќе продолжи до 2030 година, кога целосно електричната гама на Волво целосно ќе ги елиминира кожните производи.

Соопштението доаѓа среде, како што рече Волво, „навистина досадни“ предизвици во снабдувањето со компјутерски чипови. Во јули, Волво се согласи да ја преземе контролата врз своите кинески компании од Geely Automobile Holdings Ltd., што потенцијално ќе го зголеми својот рејтинг пред планираното ИПО.

Волво може да достигне проценка од околу 20 милијарди долари, а се очекува да се појави на пазарот до крајот на септември. Дури и ако е помала од очекуваната првична јавна понуда од 80 милијарди долари што се очекува за Ривијан, Волво ќе биде меѓу најголемите ИПО во Европа во 2021 година.