VW ќе го искористи името Golf за нов ЕВ, концептот ќе дебитира во март

94

VW се подготвува да претстави целосно нов електричен концепт, а продукцискиот модел кој треба да пристигне во 2025 би се нарекувал Golf

Volkswagen е подготвен да го претстави фејслифтот за осмата генерација на Golf, но се шпекулира дека и тотално неповрзан и целосно електричен модел ќе ја добие историската ознака. Концептот што го прикажува почетниот електричен хечбек, наводно, ќе дебитира овој март, со GTI варијанта најверојатно ќе следи во мај, а финалната сериска верзија ќе пристигне во 2025 година.

Додека претстојниот ЕВ претходно се нарекуваше ID.2, новиот извештај на Autocar сугерира дека наместо тоа би можел да ја прифати ознаката Golf. Хечбекот со нулта емисија ќе се нуди заедно со Golf со погон на внатрешно согорување неколку години. Оттаму и претпоставката дека моделот би можел да се нарекува ID.Golf.

Kонцептот VW ID.Life од 2021 година ќе биде драматично редизајниран за производство, бидејќи официјалните лица не беа задоволни со одговорот. Сега е објавено дека стајлингот на новиот ЕВ ќе го потпише поранешниот дизајнер на Bentley, Андреас Минд, кој неодамна ја презеде улогата на главен дизајнер во Volkswagen, на местото на Јозеф Кабан. Луѓето кои се запознаени со ова прашање сугерираат дека надворешниот дизајн ќе биде инспириран од Golf IV, а не од сегашната гама ID.

Според инсајдерски извори, електричниот модел со името Golf ќе биде долг околу 4.250 милиметри. Ако оваа проценка е точна, тоа би го направило подолго од Polo, но многу блиску до 4.261 мм долгиот ID.3, кој исто така добива фејслифт оваа година. За споредба, сегашниот VW Golf од осма генерација е долг 4.284 мм.

GTI се враќа

Интересно е што Фолксваген наводно одлучил да не ја користи ознаката GTX во идните електрични перформансни возила и наместо тоа ќе ја користи добро познатата ознака GTI. Во овој контекст, се шпекулира дека ID.Golf ќе добие GTI хот хеч варијанта што би можела да ги отслика спецификациите на механички поврзаниот Cupra UrbanRebel и да се смести под моделите на VW R.

Базичниот ЕВ на VW се очекува да биде поставен на надградената архитектура MEB Plus, со призматични батериски ќелии со литиум железо фосфат, еден електричен мотор (иако во иднина може да поддржува и двојни електрични мотори) и брзи стапки на полнење до 200 kW. Претстојниот ЕВ на VW ќе се произведува во фабриката Martorell во близина на Барселона, Шпанија, заедно со Cupra UrbanRebel и друг ЕВ со слична големина од Škoda.

Се надеваме дека ќе дознаеме повеќе за VW ID. Golf во следните неколку недели, бидејќи неговото лансирање, според шпекулациите, е сè поблиску.

Преземено од Avtoplus.mk