VW ќе гради целосно нова фабрика за електричниот Trinity

51

Соочени со жестоката конкуренција од Tesla, германскиот производител на автомобили Volkswagen најверојатно ќе изгради сопствена фабрика за својот нов електричен модел Trinity. Се очекува фабриката за автомобили да биде изградена во близина на седиштето во Волфсбург, како што соопшти во вторникот вечерта најголемата европска автомобилска компанија. Сепак, надзорниот одбор допрва треба да даде конечно одобрение за одлуката, пишува „Der Spiegel“.

Проектот се смета за една од клучните точки во инвестициската стратегија за следните пет години. Според информациите, таканаречениот „Trinity-Projekt“ треба да биде сместен во посебна производствена просторија – се планира своевидна „втора фабрика во Волфсбург“. Според проценките на извори од индустријата, неговата изградба би можела да чини неколку стотици милиони евра.

Сосема нова фабрика, која произведува околу 250.000 автомобили годишно во близина на главната фабрика во Волфсбург, би била помалку комплицирана од доградбата на постојните операции, изјави бренд менаџерот на VW, Ралф Брандштатер, цитиран од Bloomberg. Конечната одлука може да се донесе следниот месец кога клучните засегнати страни ќе ги разгледаат петгодишните планови за трошење на групата.

„Новата фабрика ќе се гради надвор од оградата на нашата сегашна фабрика“, објаснуваат од компанијата. „Се разгледуваат различни места во околината на Волфсбург. Крајот на таканаречената рунда на планирање, во која се разговара за инвестиции за следните 5 години, а која всушност беше планирана за овој петок (12 ноември), неодамна беше одложена за 9 декември – дотогаш може да се донесе конечна одлука.

Работниот совет веќе го даде својот знак за одобрување во интерниот билтен. „Плановите за новата фабрика „Trinity“ се смели и затоа се правилни. Со изградбата на втора фабрика во Волфсбург обезбедуваме работни места. Дополнително, гарантираме јасни идни перспективи и, на долг рок, годишно производство во висок шестцифрен опсег“, рече Даниела Кавало, шеф на работниот совет.

Се очекува Trinity да се појави на пазарот со полна брзина во 2026 година. Станува збор за целосно редизајниран систем на возила, кој мора да ги користи најсовремените електрични мотори, како и главно самопрограмиран од VW софтвер, мрежи и технологиите за автономно возење. За да го направите ова, брендот користи дополнителна платформа наречена SSP, до која мора да имаат пристап и подружниците.

На оваа техничка основа треба да се изградат вкупно над 40 милиони автомобили. Најголемата германска компанија има намера да го нападне својот американски конкурент Tesla, кој веќе е на прагот да ја пушти во употреба својата нова „гигафабрика“ во Грунхајде во близина на Берлин.

„Притисокот на конкуренцијата се зголемува – не и најмалку важно – во нашата земја. Сега треба да го направиме Волфсбург погоден за иднината“, објаснува шефот на главниот бренд Брандштатер.

„Можно е време на производство од десет часа за автомобил. И главната фабрика ќе биде целосно модернизирана врз основа на овој модел“, објаснуваат од VW. Две од четирите постоечки производни линии на Волфсбург би можеле да се префрлат на производство на електрични автомобили околу 2027 година, објаснува Брандштадтер.