Производителот на играчки Лего објави дека е на пат да ги замени фосилните горива што ги користи за производство на своите производи со поскапа, но обновлива и рециклирана пластика, во обид да ја зголеми продажбата и профитот.
Оваа данска компанија објави дека нивната продажба во првата половина од оваа година се зголемила за 14 отсто, надминувајќи ја пошироката индустрија за играчки и дека нивниот профит во наведениот период се зголемил на 1,2 милијарди долари, т.е. за 26 проценти.
Извршниот директор на Lego, Нилс Кристијансен, во интервју за CNN изјави дека ова е показател за силата на брендот ширум светот. Тој истакна дека нивните производи се барани кај луѓето од сите генерации.
Успешниот бизнис на Лего доаѓа во време на потешкотии во глобалната продажба на играчки бидејќи потрошувачите ги намалуваат несуштинските предмети. Така американскиот производител на играчки Хасбро најави дека ќе го намали бројот на работници за 20 отсто.
Лего, кој продава милијарди пластични цигли годишно, тестираше 600 различни материјали со цел целосно да го замени маслото што моментално се користи за правење коцки до 2030 година. Но, тоа беше ограничен успех.
Сега тие имаат намера постепено да ја намалат содржината на масло во нивните коцки, плаќајќи 70 отсто повеќе за сертифицирана обновлива смола, сурова пластика што се користи за правење на коцките. Кристијансен посочи дека тоа би значело зголемување на трошоците за производство. Лего исто така има за цел да прави производи од обновливи и рециклирани материјали до 2032 година.