Зошто Тесла отпушта 14.000 вработени?

18

Компанијата Тесла ќе отпушти повеќе од 10% од својата глобална работна сила, се вели во писмото на сопственикот на производителот на електрични возила, Илон Маск, до вработените.

„Нема ништо што повеќе мразам, но мора да се направи“, напиша тој.

Ова е повеќе од 14.000 вработени бидејќи најголемиот светски производител на автомобили по пазарна вредност има 140.473 вработени ширум светот.

„Презедовме темелна ревизија на организацијата и донесовме тешка одлука да го намалиме бројот на вработени за повеќе од 10% на глобално ниво“, се вели во е-поштата на Маск.

Еден од оние кои ја напуштаат компанијата е Ендрју „Дру“ Баглино, кој е во Тесла 18 години. Баглино е постар потпретседател на тимот за погонски и енергетски инженеринг на Tesla од 2019 година. Заедно со него заминува и извршниот директор задолжен за јавна политика и развој на бизнисот, Рохан Пател, јавува Би-би-си.

Испорака и резултати под очекувањата
Причините за ваквата одлука на компанијата се различни. Тесла почна да го чувствува влијанието на забавувањето на побарувачката за електрични возила.

Компанијата треба да ја објави својата квартална заработка подоцна овој месец, но веќе објави пад на испораките на возила во првиот квартал, прв во речиси четири години и исто така под очекувањата на пазарот.

Тесла го намали производството во својата Гигафабрика во Шангај минатиот месец, а минатата недела им кажа на вработените во CyberTruck дека смените ќе бидат пократки на производната линија во Остин.

Илон Маск неодамна ги негираше извештаите дека компанијата се откажала од плановите за производство на евтин автомобил, една од неговите долгогодишни цели да направи достапни електрични возила за масите.

Притисок од Кина, роботаксија и очекувања
Од друга страна, постои постојан притисок од Кина бидејќи порастот на нивните евтини електрични возила почна да го преплавува пазарот со достапни модели.

Како што пишува Wall Street Journal, раководителите на Tesla ја опишаа компанијата како помеѓу два бранови на раст: првиот управуван од популарниот автомобил на компанијата Model 3 и кросоверот Model Y, а вториот од следната генерација возила.

Оваа следна генерација се очекува да вклучува и роботакси (ќе биде претставен во август) и поевтин модел дизајниран да го прошири досегот на Тесла до масовниот пазар.

Во својот меморандум, Маск напиша дека преостанатите работници се соочуваат со тешка работа додека Тесла развива „некои од најреволуционерните технологии во автомобилската индустрија, енергијата и вештачката интелигенција“.