И покрај падот на вредноста од 38,5 милијарди долари на 35,4 милијарди долари, лидерот на листата на највредни логистички брендови, UPS, ја задржа својата позиција на тронот во 2023 година. Немаше промена на друго место, каде се наоѓа FedEx. На врвот на листата е јапонската JR, која ужива големо признание и добра репутација, покажува најновиот извештај на Brand Finance, консултантска компанија за евалуација на брендови.
На врвот на листата се најде UPS, кој моментално вреди повеќе од 35 милијарди долари. И покрај падот од 8%, а поради помалиот финансиски раст од очекуваниот, компанијата успеа да ја одбрани лидерската позиција.
Креаторите на рангирањето посочуваат дека UPS најмногу го попречувале растот на инфлацијата и рецесијата, но дека од друга страна компанијата успеала да развие услуги што го ублажило негативното влијание на економското опкружување.
На второ место се најде FedEx, чија вредност се зголеми од нешто повеќе од 26 милијарди долари на речиси 29 милијарди долари. На третото место е JR, чија проценета вредност е речиси 13,8 милијарди долари, односно 11,5% повеќе од претходната година. JR е исто така препознаен како најсилниот логистички бренд во 2023 година, како што е наведено од Brand Finance користејќи индикатори како што се маркетинг активност и акционерски капитал, меѓу другото.
При анализа на вредноста на логистичките играчи, консултантската куќа го издвои Maersk. Причината за тоа е што операторот во последно време најдинамично се развива. Вредноста на оваа компанија во изминатата година е зголемена за повеќе од 53%. Во споредба со нивото пред епидемијата – 121 отсто. Моментално Маерск е на 8. место, за разлика од 2022 година кога беа на 15. позиција.
Список на 10 највредни логистички брендови (2023), според анализата на Brand Finance:
- UPS
- FedEx
- JR
- DHL
- Union Pacific
- SF Express
- BNSF
- Maersk
- Chinese Post
- USPS