Големи имиња се повлекуваат од CES 2022

108

Уште една година, големото технолошкo шоу е на работ и може да пропадне, повторно поради пандемијата. Извршниот директор на T-Mobile, Мајк Сиверт, еден од главните гости на Саемот за потрошувачка електроника, јавно објави дека неговата компанија нема да присуствува на најголемиот саем за електроника во светот следниот месец. Amazon исто така одлучи да не присуствува физички на шоуто.

T-Mobile, Meta, Twitter, Pinterest и iHeartRadio неделава објавија дека нема да присуствуваат на годишната изложба во Лас Вегас поради новиот бран случаи на коронавирус во САД. Се повлекоа и големите издавачи на технологија како The Verge, CNET, Engadget, TechCrunch, TechRadar и Tom’s Guide.

Но, одбивањето на T-Mobile е првиот навистина голем удар за програмата на организаторите, бидејќи компаниите како Twitter, па дури и Меtа имаат многу помало влијание врз CES како целина, коментира The Verge.

„T-Mobile ќе продолжи да го спонзорира CES…, но поголемиот дел од нашиот тим нема да патува во Лас Вегас“, се вели во соопштението на компанијата. „Покрај тоа, извршниот директор на T-Mobile, Мајк Сиверт, нема да направи добредојде, без разлика дали личнo или виртуелно“.

Одлуките на другите големи брендови како Samsung и GM, исто така, ќе имаат големо влијание врз тоа дали и како ќе оди CES 2022. Првично, идејата беше тие да учествуваат со поздрави од високи менаџери. Други компании кои обично заземаат многу истакнат простор во салонот, како што се Intel, LG, Panasonic и Sony, исто така ќе имаат влијание.

Sony досега ги повтори своите планови да присуствува на саемот. Од LG велат дека „освен ако CTA не каже поинаку“, компанијата продолжува според сегашниот план за учество. Сепак, LG нема да има традиционален штанд, туку ќе користи QR кодови и AR за прикажување на своите производи.

AMD и Samsung планираат ограничено присуство. Nvidia ќе има само виртуелна презентација. Qualcomm, OnePlus и HTC сè уште планираат да бидат присутни на традиционален начин.

Samsung и Google се повикуваат на „следење на локалните услови“, што може да се сфати како заобиколен одговор, што им овозможува на овие компании лесно да се откажат доколку одлучат.

Сепак, CTA, која го организира CES, рече дека планира да го одржи шоуто лично, како што секогаш било случај.

„Во моментов, ние сме многу фокусирани на ова шоу, правејќи го безбедно и воведувајќи ги вистинските протоколи за да се осигураме дека луѓето се чувствуваат удобно“, рече извршниот директор на CTA.