Maserati го претстави новиот GranTurismo кој добива и електричен погон

64

Новиот Maserati GranTurismo пристигнува со три електрoмотори, со што e пвиот ЕВ на марката, покрај моторите на внатрешно согорување

Maserati премиерно го покажа целосно новиот GranTurismo, кој е достапен во три варијанти – Modena и Trofeo со погон V6, плус целосно електричниот Folgore кој е убедливо најмоќниот од сите три. GranTurismo вклучува еволутивен стил со модерни стилски знаци и атрактивни пропорции на надворешноста, во комбинација со луксузна кабина со четири седишта.

 

 

Maserati веќе го покажа дизајнот на GranTurismo и за верзијата со мотор на внатрешн согорување и електричниот Folgore, но ова е првпат да ги прикаже сите различни облоги без никаква камуфлажа. Новата генерација порасна во сите димензии, со димензии 4.959 мм должина, 1.957 мм ширина и 1.353 мм висина, со меѓуоскино растојание од 2.929 милиметри. Trofeo е малку подолг од Modena и Folgore, со димензии 4.966 мм.

Гран-турер на традиционален начин

Моделот изгледа како еволуција на неговиот претходник (2007-2019) со долга хауба и низок нос, но телото е повеќе извајано од порано. Дизајнерите успеаја да ја задржат линијата на појасот и вкупната висина прилично ниски, додека го проширија растојанието помеѓу предните тркала и вратите за традиционални гран-турер пропорции. Деталите кои оставаат карактеристичен потпис ги вклучуваат хаубата од преклоп со интегрирани отвори, нискиот нос со препознатливиот амблем, предните светла поставени на испакнатите крила инспирирани од MC20 и Grecale, мускулестите задни браници и тенките хоризонтално поставени LED задни светла.

Стилските разлики помеѓу трите варијанти се суптилни, но забележливи. Предниот браник има помали доводи и различен модел на решетка кај Folgore, Modena има преден дел со темна завршна обработка, додека Trofeo добива поспортски украси за довод и сплитер специфичен за верзијата со делови во боја на каросеријата. На профилот моделите се разликуваат по алуминиумските тркала, со димензии 20 инчи напред и 21 инчи назад. Највпечатливиот дизајн на тркалата му припаѓа на електричниот Folgore, со три главни краци и подобрена аеродинамичка ефикасност.

Назад, Folgore нема издувни цевки, што ја открива неговата природа со нулта емисија, додека двата модели со мотор на внатрешно согорување имаат четири издувни цевки. Слично како напред, задната престилка на Modena е малку посуптилна од Trofeo, која се карактеризира со истакнат дифузор, поагресивни влезови и спојлер направен од карбон.

Три различни моќности

Maserati GranTurismo се заснова на нова лесна архитектура направена од алуминиум, магнезиум и челик. Сите варијанти добиваат суспензија со двојни рамења со „полу-виртуелна“ управувачка оска напред и мулти-линк назад, со електронски контролирани воздушни пружини како стандард.

Почнувајќи од моделите со погон на внатрешно согорување, тие се опремени со сопствениот 3.0-литарски V6 Nettuno мотор со двоен турбо на Maserati. Во GranTurismo, V6 доаѓа со технологија за деактивирање на цилиндрите за подобрена ефикасност. Моќта се пренесува на задната оска исклучиво преку 8-брзински автоматски менувач на ZF. Возачот може да избере меѓу пет режими на возење – Comfort, GT, Sport, Corsa и ESC-Off.

Во почетниот модел GranTurismo Modena, моторот произведува 496 КС и вртежен момент. Ова го прави помоќен од предводникот на перформансите на претходната генерација MC Stradale, овозможувајќи забрзување од 0-100 km/h за 3,9 секунди и максимална брзина од 302 km/h.

GranTurismo Trofeo фокусиран на перформанси добива помоќна верзија на V6 со 557 КС и 650 Nm вртежен момент и има електронски самоблокирачки диференцијал. Во споредба со остатокот од поставата Maserati, ова е помоќно од 530 КС на теренецот Grecale Trofeo, но помалку од 630 КС на суперавтомобилот MC20. GranTurismo Trofeo забрзува од 0-100 km/h за 3,2 секунди и може да достигне максимална брзина од 320 km/h.

Folgore е најмоќниот Maserati досега

Целосно електричниот GranTurismo Folgore е најмоќниот сериски модел од Maserati со комбинирана моќност од 751 КС (560 kW / 761 КС) и монструозни 1.350 Nm (995,7 lb-ft) вртежен момент. Архитектурата од 800 волти се состои од трио електрични мотори со постојан магнет кои произведуваат 402 КС (300 kW / 408 КС) и батерија во форма на Т-коска од 92,5 kWh која користи технологија од Формула Е. Моќта се пренесува на сите четири тркала со помош на векторирање на вртежниот момент. Folgore добива и дополнителен режим на возење наречен Max Range.

Како резултат на овој импресивен резултат, GranTurismo Folgore е најбрзиот од сите. Поконкретно, забрзува од 0-100 km/h (0-62 mph) за 2,7 секунди и од 0-200 km/h (0-124 mph) за 8,8 секунди, додека максималната брзина е Trofeo-matching 320 km/ ч (199 милји на час). Очекувано, EV е најтешкиот од серијата, со тежина од 2.260 kg (4.982 фунти) во споредба со 1.795 kg (3.957 фунти) на браќата и сестрите со мотор со согорување. Во однос на балансот на тежината, Folgore има совршен сооднос 50:50 помеѓу оските благодарение на поставеноста на батеријата, додека Modena и Trofeo се оценети со 52:48 поради масата на V6 напред.

Кабина исполнета со технологија

Maserati не објави ниту една фотографија од ентериерот, но сепак ги опишаа техничките карактеристики на кабината, истовремено наведувајќи дека може да прими четири возрасни лица благодарение на паметното пакување и необичниот дизајн на покривот.

GranTurismo доаѓа со целосно дигитален кокпит кој се состои од конфигурабилна 12,2-инчна дигитална инструмент табла, heads-up дисплеј, 12,3-инчен инфозабавен екран на допир и уште еден 8,8-инчен екран на допир на централната конзола. Последната ја вклучува „наједноставната и најбрзата дигитална контрола за клима уредот на пазарот“, при што Maserati се обидува да избегне каква било критика поради тоа што не нуди физички контроли.

Препознатливиот часовник на контролната табла е сè уште таму, иако во дигитална форма со различни лица. Корисникот може да комуницира со инфозабавата преку допир, гестови и гласовни команди со користење на ажурираниот Maserati Intelligent Assistant (MIA). Луксузниот гран-турер мора да дојде со соодветен аудио систем, така што Maserati го нуди системот со 19 звучници од 1.195 вати од Sonus Faber. Конечно, производителот на автомобили не ја занемари безбедноста, со многу ADAS кои нудат автономна способност на ниво 2.

Maserati не ги откри цените за новата гама GranTurismo. Испораките се закажани за вториот квартал на 2023 година, почнувајќи од моделите со погон на внатрешно согорување по што ќе продолжи со Folgore. Следната година Maserati ќе го претстави и GranCabrio со мек покрив, проширувајќи ги варијациите на каросеријата на моделот.

Преземено од Avtoplus.mk