Компанијата за луксузна козметика Estee Lauder ја купува дизајнерската куќа Tom Ford за 2,7 милијарди евра, објави компанијата, пренесува BBC.
Договорот претставува најголема аквизиција на компанијата досега.
„Стекнувањето ќе отвори нови можности“, велат од компанијата, додека Том Форд истакна дека Estee Lauder е „идеален дом за неговиот бренд“.
„Компанијата Estee Lauder е извонреден партнер од првиот ден од моето создавање на компанијата и јас сум воодушевен што ги гледам како луксузни управители во ова следно поглавје на брендот Том Форд“, рече модниот дизајнер.
Форд се очекува да остане на функцијата креативен директор најрано до 2023 година.
Сепак, финансиски експерт изјави за Би-Би-Си дека на преземањето треба да се гледа со претпазливост.
„Прашањето е дали името Том Форд вреди 2,8 милијарди долари кога ќе се повлече и ќе замине како милијардер во 2023 година“, рече Том Хејс, претседател на Great Hill Capital.
– Дали Есте Лаудер ќе може да ја продаде својата стока во негово отсуство или ќе остане да ја држи торбата? – тој додаде.
Договорот доаѓа кога пазарот на луксузни стоки е подготвен за глобален раст, според аналитичарите, а Кина полека ги укинува ограничувањата за коронавирус, дозволувајќи им на потрошувачите во секторот со висока побарувачка полека да се вратат на навиките за купување пред пандемијата.
Според податоците на Блумберг, кинеските потрошувачи сочинувале 35 отсто од глобалната побарувачка за луксузни стоки пред пандемијата.
Пред да го лансира својот бренд во 2005 година, Том Форд работеше како креативен директор во Гучи и Ив Сен Лоран во 1990-тите и раните 2000-ти.